Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Die van ebay kan ik je aanraden, werkt prima.. Ok, hij swabbert een beetje tijdens de wheelie, met twee wielen zoals op mijn Erbe werkt ie beter. Maar voldoet prima om de wheelie te beperken spoiler etc heel te houden. Ook de neiging om door te 'flippen' op het dak wordt er prima mee voorkomen.

Ik heb een mooie Berlingo (zo'n combo) die gooi ik helemaal vol een berg zippi's er bij en dan lekker naar het strand of naar de Drunense duinen. en dan fijn de hele dag spelen:D

Als je eens in de drunense duinen gaat rijden laat het dan een keer weten. Is bij om de hoek en ik begin het alleen rijden een beetje beu te worden. Ik rij met een E-maxx met een ezrun 150A en heb genoeg accu's om een middag te kunnen rijden, als Nard de 8000 mAh's nog opstuurd :)

Wordt maandag pas :(. Lange werkdagen dus dacht doe ik het vanmiddag (was om 12:15 klaar met werken) is die ****** dicht. Ik ga morgen dus eerder van het werk zodat ik je pakketje kan versturen.

Blijkbaar is 4S toch ook mogelijk:

[URL="
- 60mph+ Mini-E Revo VXL[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar is 4S toch ook mogelijk:

[URL="
- 60mph+ Mini-E Revo VXL[/URL]

heftig hè iemand een idee welke banden en wielen er op die wagen zitten??

ik had vanavond heel veel zand in mijn banden zitten nu heb ik 2 gaatjes gemaakt op het midden van het loopvlak is dat voldoende??

de wagen ramelde helemaal en wert onbestuurbaar ik heb er een hoop uit maar niet alles:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaatjes in de velgen is leuk alleen niet als je op zand rijd, heb dat ook een keer gehad maar dan bij me 1:8 buggy de banden gaan dan helemaal zwabberen. Vervolgens had ik de banden van de velgen gehaald en alle banden zaten vol met zand. Het gevolg dat de inserts helemaal waren verpulverd door het zand wat als slijpsol gaat werken. Ik zou er snel bij zijn anders kan je nieuwe inserts gaan kopen (als deze überhaupt te koop zijn...).

De remedie hiervoor is, en stukje af plak tape (kip 308 bijv.) over het gaatje plakken en er met een naald een gaatje in prikken zodat de lucht wel kan vloeien maar er geen zand in kan komen.

Ah, dat wist ik dus niet. Eens even kijken of mijn Rustler dat ook heef. Sowieso is gaten in de velgen shit, ik raad iedereen aan deze asap dicht te maken en gaten in de banden te maken. Jou remedie lijkt me ook wel functioneel, wellicht ooit eens een x proberen.

Ik had ook zand in de banden van mijn rustler vxl. Ik heb nu 4 gaatjes per band het werkt echt goed, geen onbalans meer in mijn banden.

@ diver, zo ben ik er dus ook achter gekomen :). Door de cenfrigugale krachten (of hoe je het ook noemt) wordt het zand naar de buitenkant gegooit en gaat de zand uit de banden.

Hallo,ik heb net de revo en de lipo's binnen (ookal was hij fout afgeleverd,maar na wat gedoe heb ik hem toch in huis)
Nu kom ik erachter dat de Hobbycity Online R/C Hobby Store : Rhino 1550mAh 3S 11.1v 30C Lipoly Pack $19.40 net wat te hoog zijn,ik moet erg hard drukken om hem in het vakje te krijgen,de lipo is net 1-2 mm te hoog maar het chassis is min of meer flexibel. Maar nu nog een vraag, is het waar dat ik de lipo's moet 'inladen' tegen 1/4C ? zoniet, tegen welke C-waarde moet ik hem dan 'inladen'?
En genoeg gezeverd,morgen filmpjes posten en vlammen :mrgreen:
binnenkort komt er een video met alle auto's (stampede vxl,slash vxl,FG MT en e-revo vxl 1/16) En deze keer op een proffesionele manier ipv 1:1 bestuurders irriteren.
Mvg,

Lennert Es

Da's balen van die lipo's.. Mijne (dezelfde) zijn nog steeds onderweg.. maar met wat persen passen ze er wel in ? Vraag me af of de lipo's dat wel leuk vinden.
Gelukkig heb ik ook een setje 2200 2s laten meekomen, die passen gelukkig ruim..

Lipo's 'inladen' ? Nog nooit van gehoord, maar ben ook vrij nieuw met Lipo's, ik laad ze gewoon met 1c, ookal mogen sommige meer hebben.

Ze raken erin dus volgens mij is het geen probleem :mrgreen:
op het einde moet je even duwen maar de druk op de lipo's is niet zo groot denk ik.
maak je vooral geen zorgen over de lipo's,ze passen wel.
ik bedoelde vooral dat het niet is zoals men vermeld: These fit nicely into the 1/16 e-revo.
mvg,
Lennert Es

Back