Traxxas 1/16 e-revo Topic!

het eerste zwakke punt van de slash /e-revo heeft zich al openbaard:

kruiskoppeling aandrijas voorzijde kapot gedraaid, deze zit aan de onderkant van het chassis en is redelijk onbeschermd, waarschijnlijk iets tussen gekomen en knap !!,foto volgt;)

Laatst bewerkt:
En de mijne zijn ook binnen :-).. Dadelijk de Fasst ontvangers erin.. Nu maar wachten op de lipo's van hobby city.. maar morgen knallen met de standaard packs..

ps. De SMC's van mijn grote ERBE zijn eindelijk ook binnen (20 mei besteld !)

DSC07600.jpg

DSC07608.jpg

rij nu wel met de 2200Mah 2S lipo's parallel, en eerlijk is eerlijk, deze geven nog meer power aan de slash:grin:

het eerste zwakke punt van de slash /e-revo heeft zich al openbaard:

kruiskoppeling aandrijas voorzijde kapot gedraaid, deze zit aan de onderkant van het chassis en is redelijk onbeschermd, waarschijnlijk iets tussen gekomen en knap !!,foto volgt;)

Was ik al bang voor zit inderdaad samen met armpjes van servo onderaan
compleet naakt.
Denk dat je de laatste niet zal zijn die dit tegen zal komen.
Bang om zelf gravelpadje te nemen,hou hem voorlopig op tarmac
Succes met de reparatie

39.14 euro op twee mini revo's + wat onderdelen (connectors etc)

Opbouw van het bedrag staat niet gespecificeerd tot mijn verbazing.. staat simpel inklaringskosten.

Tis te weinig voor btw.. weird.. maar boeiuchh.. mooie prijs zo !

39.14 euro op twee mini revo's + wat onderdelen (connectors etc)

Opbouw van het bedrag staat niet gespecificeerd tot mijn verbazing.. staat simpel inklaringskosten.

Tis te weinig voor btw.. weird.. maar boeiuchh.. mooie prijs zo !

Huh?
39,14 EURO!?
of bedoel je soms 391,4 Euro???
mooie auto's man die e-revo's!

mvg,
Ruud

Geweldig wat een leuk autootje is dit :-)

Behoorlijke power, zelfs met het standaard packje !

Trainingsmode is fantastisch voor de kleinere RC piloten onder ons, zoals mijn dochter van 4 :-) !

Eerste packje leeg gereden..

Iemand een goed idee voor een kleinere zender voor hele kleine handjes ? De 3PM ging prima voor mijn zoon (ook toen die 4 was) maar mijn dochter heeft nog kleinere handjes en de 3PM, maar ook de standaard zender zijn te groot voor haar..
Zit te denken aan een dx3s, maar vind ut nogal veel geld voor een zender voor een 4-jarige.. Die is wel lekker licht en met de diverse handvaten wel redelijk klein..

Laatst bewerkt:
Verschil met die drie merk ik wel, ik heb zelf gewoon de medium. Maar om nu 200eu uit te gaan geven voor een 'zender voor erbij' vind ik wel veel inderdaad.

[URL="
- Wheelie Bar for Traxxas 1/16 E-Revo VXL[/URL]
check 2.31 gedeelte, niet echt stabiel

is dit geen idee?
flextektrucks009.jpg

Even terugkomend op de wheeliebar, het is dus al gedaan zoals hierboven, zie dit:
( coole wielen trouwens, Imex claw dogs)
DSCN0587.jpg

DSCN0591.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me een te erge belastig voor de spoiler... Moet hij wel erg sterk zijn, anders knapt ie alsnog.

Greetz,
Joram

Die Imex Claw Dawgs Heb ik ook op m'n MF2 zitten. op stoffige ondergrond helemaal geen grip zijwaarts. ook oppassen dat ze je neit ontploffen. bij mij is er 1 uit elkaar gevlogen omdat deze de snelheid niet aan kon. ;)

Baloonen is mooi voor topspeed runs (net dat kleine beetje extra snelheid) maar verder zorgt t voor meer specifieke slijtage (in het midden van de band) en minder grip met rijden (door minder frictie). Je kunt ze eventueel loshalen (ga ik binnenkort ook doen, al wil ik dat al 8 weken ofzo) al is dat natuurlijk wel een klote werkje.

Mijn Mashers op de Rustler heb ik ook getaped, die baloonen 0,0%.

Banden altijd tapen ;)

Wat bedoel je dan net met tapen??:confused:
Is dit de binnenkant van je band van tape voorzien dan ofzo?

Ps die wheelie op spoiler vindt ik persoonlijk niet echt mooi, denk dat ik er zo eentje vanop ebay zal bestellen
want is echt wel nodig

Laatst bewerkt:
Back