Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MMM, net even de cellen gecontroleerd van de ZIPPY Flightmax 2200mAh 2S1P 20C en er was 1 cell stukheb even een mail gestuurd naar hobbycity en gevraagd of ze me een vervangend exemplaar willen sturen. Iemand anders al eens gehad dat een cell stuk was? Maar ik heb er nog 3 dus als de auto's er zijn kan de fun beginnen.
Soms he... koerier staat aan de straat voor mijn huis, niemand thuis.. Komt mijn vrouw net aanrijden, ze rijdt de oprit op van ons huis, hij ziet mijn vrouw, zwaait en rijdt gewoon aan.. mennnn
Misschien ondertussen al gelezen
The warranty period for Lithium Polymer Batteries is 30 days unless otherwise stated.
BESC and electronic components are tested for correct polarity and voltage use prior to being replaced.
We replace all faulty items with new products.
hobbyking.com® accepts no responsibility for the improper installation and use of purchased products.
Should your product be faulty, please click on the link below to have it sent back and replaced.
Hobbycity Lithium Polymer Battery Warranty.
Dus zou toch moeten vervangen worden
Soms he... koerier staat aan de straat voor mijn huis, niemand thuis.. Komt mijn vrouw net aanrijden, ze rijdt de oprit op van ons huis, hij ziet mijn vrouw, zwaait en rijdt gewoon aan.. mennnn
Ik mis nog een slash en een stampede![]()
ja en de bandit hè
ik heb eeb gewone stampede gehad dat was mijn eerste auto die ben ik na 2 weken gan inruilen vond ik veel te langzam. Ik zou een VLX kunnen kopen maar dan zet ik lieven een snellere set in mijn E maxx. Een Slash zit ik wel steeds naar te kijken zijn ook niet zo duur maar zou hem liever meten brushless hebben dat gedoe allemaal met sleutelen is niets voor mij. vind hetal verschrikkelijk als er iets kapot gaat dat moet ik dan weer maken
Misschien moetik voor een 1:16 slash gaan maar dat is volgens mij een hele andere auto
Nog ff denken dus
jezus wat een wagenpark !
Wel mooi, maar niets voor mij haha heb er zelf altijd maximaal 2. En dan zit ik vaak al met een dilemma met welke ik wil gaan rijden, of waar ik de meeste accu;s mee leeg rij op een middag.
PS deze zou ik ook nog wel willen maar dan wel met een electro motor er in!!!!
![]()