Wellicht warmte beveiliging, wordt hij niet te warm?
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik heb een heatsink zitten op mijn motor, deze wordt helemaal niet heet. Het is dan waarschijnlijk de esc.
Zijn daar ventilatoren voor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht warmte beveiliging, wordt hij niet te warm?
zekers,staat er nu eentje bij het te koop gedeelte te koop .een orgineel traxxas fannetje
Linkje?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Staat momenteel op de 9e plaats in het te koop forum, worden we nu niet een beetje te lui? Was niet echt moeilijk te vinden...
Ik heb het probleem gevonden, het lag aan de batterij. Hij maakt kortsluiting met zichzelf... Snel passende 3s lipo bestellen dus![]()
Heb het probleempje ook eens gehad met een kapot draadje naar de ontvanger, 1 van de 3 kabels was over...
Wat betreft het fannetje, past het niet op beide? Heb het nooit gebruikt...
Ok, past er dus inderdaad niet op, fan is groter...
Hier is een Trx forum met wat oplossingen (ook eentje met dat fannetje)
Solved my ESC overheating issue
@ DaanRatering:
Als ik het goed begreep is je NiMH nu kapot of die LiPo?
Toen je auto stil stond, ging toen ook het lampje van de esc uit?
(paar biertjes op een zaterdagavond).
Nog een andere vraag.. ik was vandaag dus aan het rijden en het viel me op dat hij vrij weinig grip had omdat het regende en dus overal nat was. Op een klinkerweg kon ik gewoon niet ineens vol gas geven.. dan slipte hij weg..
Wat ik wil weten is of de Pro line Dirt Hawg banden op deze velgen passen. Weet iemand dat? Er wordt bij die velgen gezegd dat de gewone talon banden er niet op kunnen, dus wil ik het even zeker weten.
Ik neem aan dat ik dan betere grip heb? Deze banden zijn volgens mij erg populair. Ik kan ze dan meteen intapen van binnen. Zit er ook foam in als ik ze koop? Weet iemand dat?
Volgens mij passen ze zonder problemen op die velgjes, je kan er eventueel ook aan denken om ze op beadlock's te zetten, ben je ook van dat gedoe met lijmen vanaf... Grip van de Dirt hawg is offroad iets beter dan van de tallon's, voor op klinkers en asvalt kan je beter de Road Rage nemen...
RC Parts Radio Remote Controlled Vehicles thetoyz.com
Foam zit er normaal in als je ze koopt...
Wielen een x verwisselen kan je zien of het in het wiel zit of in de as. Zit er veel zand in je bandjes? krijg je ook balans door!
bedankt voor het snelle antwoord ,
heb de wielen gewisseld maar dat is hetzelfde ,als ik er eigenlijk normaal mee rij dan zie je dat niet hoor alleen als je zeer traag vertrekt .
dan wiebeld de achterkant wat
zit eigenlijk te denken dat dit normaal is maar ben het niet zeker .