Traxxas 1/16 e-revo Topic!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Staat momenteel op de 9e plaats in het te koop forum, worden we nu niet een beetje te lui? Was niet echt moeilijk te vinden...

Uhm, dat is die voor de vxl-3s, niet voor die van mij geloof ik. Ik had wel gezocht maar nix gevonden. Ik had eerder in die advertentie geschreven dan dat ik de link kreeg.. maar volgens mij is dat niet de goede.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net weer mijn NiMH's opgeladen en weer gaan rijden. Heeft nu een nog gekker probleem: hij gaat helemaal uit. Na een paar seconden gaat hij uit en moet ik de batterij opnieuw aansluiten en dan kan hij weer aan. Dit heeft hij niet met de 2s. En hij wordt helemaal niet warm, dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik heb het probleem gevonden, het lag aan de batterij. Hij maakt kortsluiting met zichzelf... Snel passende 3s lipo bestellen dus :)

Heb het probleempje ook eens gehad met een kapot draadje naar de ontvanger, 1 van de 3 kabels was over...

Wat betreft het fannetje, past het niet op beide? Heb het nooit gebruikt...

Heb het probleempje ook eens gehad met een kapot draadje naar de ontvanger, 1 van de 3 kabels was over...

Wat betreft het fannetje, past het niet op beide? Heb het nooit gebruikt...

Ik weet zeker dat het daar aan ligt want ik kan hem niet meer opladen, krijg ik een melding: connection problems. Met de andere NiMH krijg ik dit niet.

De kabeltjes zitten ook een stuk losser.

Iemand nog een website waar je 1800mah 3s lipo's voor de MERV kunt bestellen? Ze zijn zowat overal uitverkocht :(

Nog een andere vraag.. ik was vandaag dus aan het rijden en het viel me op dat hij vrij weinig grip had omdat het regende en dus overal nat was. Op een klinkerweg kon ik gewoon niet ineens vol gas geven.. dan slipte hij weg..

Wat ik wil weten is of de Pro line Dirt Hawg banden op deze velgen passen. Weet iemand dat? Er wordt bij die velgen gezegd dat de gewone talon banden er niet op kunnen, dus wil ik het even zeker weten.

Ik neem aan dat ik dan betere grip heb? Deze banden zijn volgens mij erg populair. Ik kan ze dan meteen intapen van binnen. Zit er ook foam in als ik ze koop? Weet iemand dat?

@ DaanRatering:
Als ik het goed begreep is je NiMH nu kapot of die LiPo?
Toen je auto stil stond, ging toen ook het lampje van de esc uit?
(paar biertjes op een zaterdagavond:P).

@ DaanRatering:
Als ik het goed begreep is je NiMH nu kapot of die LiPo?
Toen je auto stil stond, ging toen ook het lampje van de esc uit?
(paar biertjes op een zaterdagavond:P).

De NiMH is kapot en het lampje ging uit. gewoon een korstluiting waardoor hij de 'cirkel' doorbreekt zegmaar...

niet te veel zuipen he ;)

Nog een andere vraag.. ik was vandaag dus aan het rijden en het viel me op dat hij vrij weinig grip had omdat het regende en dus overal nat was. Op een klinkerweg kon ik gewoon niet ineens vol gas geven.. dan slipte hij weg..

Wat ik wil weten is of de Pro line Dirt Hawg banden op deze velgen passen. Weet iemand dat? Er wordt bij die velgen gezegd dat de gewone talon banden er niet op kunnen, dus wil ik het even zeker weten.

Ik neem aan dat ik dan betere grip heb? Deze banden zijn volgens mij erg populair. Ik kan ze dan meteen intapen van binnen. Zit er ook foam in als ik ze koop? Weet iemand dat?

Volgens mij passen ze zonder problemen op die velgjes, je kan er eventueel ook aan denken om ze op beadlock's te zetten, ben je ook van dat gedoe met lijmen vanaf... Grip van de Dirt hawg is offroad iets beter dan van de tallon's, voor op klinkers en asvalt kan je beter de Road Rage nemen...
RC Parts Radio Remote Controlled Vehicles thetoyz.com
Foam zit er normaal in als je ze koopt...

hallo
ik heb een vraagje op mijn achterwiel rechts zit er nogal wat slag op
aan wat zou dit kunnen liggen ?
ik zie dit alleen maar als ik zeer traag ermee rijdt dan gaat hij van links naar rechts trillend .
ik heb de wielen eraf gehaald maar zie eigenlijk niets verkeerd aan, zou het kunnen dat de as waat de wielen opgevezen zitten lichtjes geplooid zijn ?
alvast bedankt

Wielen een x verwisselen kan je zien of het in het wiel zit of in de as. Zit er veel zand in je bandjes? krijg je ook balans door!

Volgens mij passen ze zonder problemen op die velgjes, je kan er eventueel ook aan denken om ze op beadlock's te zetten, ben je ook van dat gedoe met lijmen vanaf... Grip van de Dirt hawg is offroad iets beter dan van de tallon's, voor op klinkers en asvalt kan je beter de Road Rage nemen...
RC Parts Radio Remote Controlled Vehicles thetoyz.com
Foam zit er normaal in als je ze koopt...

Ja, ik zat later al wel te zoeken naar die beadlock's van Proline. Lijkt me wel een stuk handiger. Maar ik rijd eigenlijk altijd een beetje onroad, offroad. Er zit gras en zand in de buurt waar ik rij en dan heb ik geen zin om voor die paar minuten mijn banden om te gaan wisselen. Dus ik ga dan wel voor de Dirt Hawg. Even zoeken naar de goedkoopste...

bedankt voor het snelle antwoord ,
heb de wielen gewisseld maar dat is hetzelfde ,als ik er eigenlijk normaal mee rij dan zie je dat niet hoor alleen als je zeer traag vertrekt .
dan wiebeld de achterkant wat
zit eigenlijk te denken dat dit normaal is maar ben het niet zeker .

Wielen een x verwisselen kan je zien of het in het wiel zit of in de as. Zit er veel zand in je bandjes? krijg je ook balans door!

bedankt voor het snelle antwoord ,
heb de wielen gewisseld maar dat is hetzelfde ,als ik er eigenlijk normaal mee rij dan zie je dat niet hoor alleen als je zeer traag vertrekt .
dan wiebeld de achterkant wat
zit eigenlijk te denken dat dit normaal is maar ben het niet zeker .

Is het nou de band die wiebelt of as? Of zijn het beide. Er hoort wel wat speling in te zitten, maar niet te veel. Ik had met mijn bandit hetzelfde probleem, hij had enorm veel speling aan beide achterbanden. Heb toen nieuwe hubcarriers en lagers gekocht en nu is het weer bijna weg. Het hoort wel, een beetje speling, maar als het erg veel is dan kan het dus zijn dat er iets is versleten.

Back