Traxxas 1/16 e-revo Topic!

@ Cor

kan je niet even testen met een andere zender set??
Dan kan je uitsluiten of het aan je zender/ontvanger of aan je regelaar ligt.

ik heb de mijne besteld bij een shop die het inkoopt bij hk en dan verkoopt hij bijv. imax 6BAC voor 35,-.
ik betaal alleen maar de producten + de winst voor hem en de verzendkosten van hem naar mij.
en van hem krijg ik garantie.

Ok, en welke shop is dat dan?
Ben wel klaar met HK. Behalve dat het ding gaar is rekenen ze 50usd shipping voor max 6 dagen en dan duurt het 2 weken... Kijken of ik een refund kan krijgen en dan zoeken ze het maar uit.

als er een slecht contact ergens zit (misschien wel in je lader) kan het zijn dat de lader stroom vraagt wat er eigenlijk nooit kan komen, maar weet niet zeker.

ik ben niet bekend met die lader, maar bij de meeste laders moet er 12 volt in. Dat terwijl een laptop adapter vaak rond de 18/20 volt zit,,

ik ben niet bekend met die lader, maar bij de meeste laders moet er 12 volt in. Dat terwijl een laptop adapter vaak rond de 18/20 volt zit,,

Er kan ook een adapter op van 11v-18v. Mijn laptoplader is 19v dus dat doe ik niet. Echter heeft deze een ingebouwde voeding. Er gaat dus alleen het netsnoer op. Dat stukje van de laptopvoeding naar het stopcontact met (3 polig).

Mike; Als er iets in die lader niet goed zit dan kan ik er ook niets aan doen toch? Die kabel doet het wel in de voeding van mijn laptop. Maar ik zal eens een kabeltje gaan lenen ergens.

als er een slecht contact ergens zit (misschien wel in je lader) kan het zijn dat de lader stroom vraagt wat er eigenlijk nooit kan komen, maar weet niet zeker.

ehh:?:?, wat heeft dat te maken met de fout melding ???

misschien wel eens gedacht dat de ingebouwde voeding een te lage spanning afgeeft aan de lader , of dat de lader een te grote afwijking heeft tov de 12 volt input spanning ? ....wat heeft dat dan met het main powercord te doen? (dus je 220 kabel)
@sjabba, gelijk grote tenen ? gezien je pm'tjes ,:mrgreen:

Laatst bewerkt:
ehh:?:?, wat heeft dat te maken met de fout melding ???

misschien wel eens gedacht dat de ingebouwde voeding een te lage spanning afgeeft aan de lader , of dat de lader een te grote afwijking heeft tov de 12 volt input spanning ? ....wat heeft dat dan met het main powercord te doen? (dus je 220 kabel)
@sjabba, gelijk grote tenen ? gezien je pm'tjes ,:mrgreen:

Als ik grote tenen heb ben jij arrogant dus laten we daar niet gaan toch.

Ik denk ook dat de ingebouwd adapter te zwak/gaar is.

Er kan een externe adapter op, maar die moet ik ook even ergens vandaan halen, kan ik tenminste laden.

Nou, het is niet het netspanningsnoer, net een andere eraan gehad.
Heb nog 2 adapters opgescharreld en die passen niet (andere plug), volt an A waren wel goed geweest.

Inmiddels al heen en weer gemaild en heb net foto's moeten sturen van aansluitingen en hoe het ding werkt.

Denk eraan morgen maar dat ding te laten maken ergens, zal wel een slecht contact of iets zijn...

En hoe is het afgelopen, werkt de lader nu? , misschien nog een tippie , probeer de 12 Volts accu van de auto op de 12 volt ingang van de lader,:confused:

En hoe is het afgelopen, werkt de lader nu? , misschien nog een tippie , probeer de 12 Volts accu van de auto op de 12 volt ingang van de lader,:confused:

Ben op zoek naar een losse voeding kan ik hem misschien nog gebruiken.

Heb hem open gehad en de voeding die erin zit is echt een gaar ding...

Hoe hebben jullie je 2.4 ontvanger in de e-revo gedaan. De overgebleven kabel in de receiverbox gedraaid ofzo? Hoeveel steekt die bij jullie uit?

Het sturen reageert die trouwens traag... moet ik opnieuw de endpoints programmeren? ik dacht dat ik dit gister al had gedaan...

Back