Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Ik heb een hitec mg85 gekocht om mijn originele (defecte) servo te vervangen maar nu past het armpje niet. Welk armpje kan ik het beste kopen?

Het armpje dat bij de servo is geleverd. Je moet het gaatje misschien iets groter maken om de pushrod erop te kunnen schroeven.

darkfire, meer specifiek is wel handig. Een figuur met wat lijnen zou helemaal super zijn.

Breedte van het chassis waar? Batterij deurtjes incl?
Lengte van waar tot waar, pivot balls?

ps. ik heb geen MERV (meer) dus kan je helaas niet helpen.

Gisteren de ESC van mijn revotje afgefakkeld.
Heeft er iemand een "budget" idee voor een nieuwe?

Ik speel er alleen maar een beetje mee, weinig serieus.
dus wil er ook geen dure castle esc inzetten.

het hoeft van mij ook niet belachelijk snel te gaan

daar was ik ook een hele lange tijd naar benieuwd, maar ik heb het uit eindelijk nooit gevraagd.
ik weet het nog steeds niet, waarschijnlijk omdat het te licht is voor de motor.

25 of 35A is idd wel erg licht , en dan loop je weer het risico een regelaar af te fikken ;)

Je kunt dus beter voor wat reserve gaan en een 60A nemen.

Let wel op dat als je 3s gaat rijden de fan van de accu het niet trekt. Deze kan maar 2s aan. Oplossing: de draden van de fan op je ontvanger zetten.

wielen staan nu idd verkeerd om.
zet ik nog wl recht:P

ik wil er ook nog en summit bumpertje met lichtjes hebben(is ietsje hoger volgens mij dus ik hoop dat ie dan mooi aansluit op de body). en misschien licht op het dak nog.

en nog long travel rockers en later miss andere bandjes :P

body is nog wel steviger geworden dan ik dacht met al die rietjes:P
denk als hij hard op de kop crasht dat de body gewoon inveert en terug buigt XD

ja t was ong. 1 avondje bouwen.. ik vind dit niet echt bouwverslagwaardig :P

ik heb trouwens de rolkooi grotendeels nagebouwd van een axial wraith.
maten beetje gegokt enzo:p maar t past eigenlijk perfect :)

k bedenk me net, als je hem iets lager mount zou hij een eind toffer zijn, en dan heb je ook meteen via het raam airflow op de motor...

en je kan CF buis/staaf vrij goedkoop krijgen kan je een heel stevige versie bouwen:P

haha je hebt helemaal gelijk:p ik wou hierna ook en carbon kooitje maken.
maar deze was zo goed gelukt dat ik besloot deze veder de bouwen
met carbon versie ga ik de beplating ook mooier maken. misschien met schroefjes ipv lijm:)

voor kan hij nog 1 en achter 2 gaatjes lager, scheelt niet heel veel.

Back