Traxxas 1/16 e-revo Topic!

dan heb je wss niet goed gedaan of niet de goede lijm want normaal gaat dat goed. of misschien te weinig of juist veel te veel lijm

Oke ik heb nu die start set laten zien en welke banden zou je dan aan raden van 1/16 ??
Traxxas Mini 1/16 Revo Monster Off Road Tires by GPM ERV887/R40G.
Dit vind ik super banden voor mijn merv om bashen, maar ze houden zich ook goed op het asvalt.

Ik was daarnet aan het rijden en ineekeer stopt hij ik heb hem al opnieuw opgezet enz battery change en lukt nie ??

misschien motor kapot. zit ik op dit moment ook mee en die is terug naar thundertiger.
maar ik weet t natuurlijk niet zeker.
kan je de as van de motor gewoon draaien. en is je motor of regelaar niet te warm?

misschien motor kapot. zit ik op dit moment ook mee en die is terug naar thundertiger.
maar ik weet t natuurlijk niet zeker.
kan je de as van de motor gewoon draaien. en is je motor of regelaar niet te warm?

Ik heb hem nog maar 3 weken en ik was nog maar net aan het rijden ? ;s
het is wel heel warm

ja of het is een lager die niet goed is van je motor maar anders moet je effe een filmpje maken van wat er gebeurd of als je het op een foto kan zien?
en ik had ook mijn motor maar 1 week gebruikt maar als er een fabrieksfout in zit maakt dat helemaal niet uit

Back