Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mag dat??
das wel spijtig
tja dat hangt er een beetje van af. Zoek een rustige dag uit, helpt al een hoop en vraag het even. Het zal toch niet zon probleem zijn? Hoelang rij je al? Want iets rijervaring is ook wel fijn want je rijdt toch naast ander auto`s en het is niet leuk om de eerste keer gelijk iemand van de baan af te rammen en dingen te breken. Dat is ook de reden dat ik nog niet echt op een baan heb gereden. Voor de rest even alles nakijken is ook handig. Hij begint namelijk op hogere snelheden wel is te slingeren als je stuurinrichting versleten is (servosaver en toelinks). En de standaard A-arms willen nog wel eens half knappen, wat betekend dat deze wel zwaar beschadigd is maar nog niet gebroken is (staat hol/bol). Zou zo vervelend zijn als je na 1 uur niet meer kan rijden.
ik hoop dat dat alles was.
Even in het kort
- Even navragen of je er mag rijden, gewoon netjes en beleeft doen.
- Auto voor rijden nakijken op kapotte of te ver versleten onderdelen.
- Even een lijstje maken van alles wat mee moet en dat klaar leggen. (niet al inpakken!) zoals gereedschap voor evt. aanpassingen wat betreft toe in en uit staan van je wielen en of ze positief of negatief staan, lader, onderdelen enz.)
Ik hoop dat ik alles verteld heb en veel plezier en succes.
PS: Als het niet kan en anders zijn er nog veel meer banen. Gewoon je ouders vragen of ze een keer willen rijden, mag vast wel.
Maurice