Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mischien wil men broer hem kopen hou hem nog even op zij hij vind mij e revo fantasties hou hem nog even op zij ik ga het morgen vragen goed ? en zit de lipo's en lader er bij ?Hallo, Ik heb sinds 3 weken een hagel nieuwe REVO 1:16 VLX brushless met 2.4 zender 5 a 6 keer mee gereden.
Nu wou ik vanavond even rijden en ja hoor servo geeft het op. Nu heb ik natuurlijk garantie hierop, maar het geval wil dat ik
er eigenlijk niet zoveel aan vind !! Misschien de leeftijd ; ) ( 52 jr ) ook heb ik geen zin om steeds voor elk wisewasje van Nijmegen naar Den Bosch te rijden ( Toemen ).
Ik wil graag iemand, die heel graag een E- REVO wil hebben, maar nog niet genoeg heeft gespaard voor een nieuwe, blij maken met een z.g.a.n !
Alles is compleet met doos gereedschapjes, speed pion, lader, gebruiksaanwijzing etc
PLUS een hagelnieuwe Lipo Lader MAXTRAX 680 PLUS 2 nieuwe lipo's ( 3 x geladen )
ook nieuw in doos en dit alles met garantie !!
Totaal gekost Euro 424,90. Dit alles mag weg voor Euro 285,00 !!!
Mischien wil men broer hem kopen hou hem nog even op zij hij vind mij e revo fantasties hou hem nog even op zij ik ga het morgen vragen goed ? en zit de lipo's en lader er bij ?
Alles zit erbij zoals omschreven en hagel nieuw !!
Opzich een buiten kansje ! Ik heb geen zin om ermee op marktplaats te lopen leuren en wil graag een echte liefhebber er blij meemaken.
Alleen even een betere SERVO erin ( heb jij ook al eens gehad , dacht ik )
en gaan met die banaanvoor een heeeeel zacht prijsje !!!!!!
Ik hoor het nog wel !!
ik zou idd een goede servo erin zetten want je hoort veel slechte dingen over die stock servo's
*Mini servo een gewoone servo is te grootkijk zo ziet het er uit![]()