Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Ja je kan ze in parallel aansluiten.Zou ik persoonlijk niet doen omdat je auto zwaarder wordt en kans heb op oververhitting(omdat je langer rijdt). Ik raad je aan dat je 1 accu leeg rijdt +- 15min wacht en dan de 2de batterij leeg rijdt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok bedankt ik heb vandaag ffe in parallel gereden dus nu doe ik het nimmer en wat gebeurt als hij overhit graakt ?

dan kan je motor regelaar kapot gaan

je moet wel effe een tempgun hebben om de temperatuur in de gaten te houden. weet je gelijk wat wel en niet kan

:banana: Hallo, Ik heb sinds 3 weken een hagel nieuwe REVO 1:16 VLX brushless met 2.4 zender 5 a 6 keer mee gereden.
Nu wou ik vanavond even rijden en ja hoor servo geeft het op. Nu heb ik natuurlijk garantie hierop, maar het geval wil dat ik
er eigenlijk niet zoveel aan vind !! Misschien de leeftijd :rolleyes: ( 52 jr ) ook heb ik geen zin om steeds voor elk wisewasje van Nijmegen naar Den Bosch te rijden ( Toemen ).
Ik wil graag iemand, die heel graag een E- REVO wil hebben, maar nog niet genoeg heeft gespaard voor een nieuwe, blij maken met een z.g.a.n !
Alles is compleet met doos gereedschapjes, speed pion, lader, gebruiksaanwijzing etc
PLUS een hagelnieuwe Lipo Lader MAXTRAX 680 PLUS 2 nieuwe lipo's ( 3 x geladen ) Euro 104,95
ook nieuw in doos en dit alles met garantie !!

Totaal gekost Euro 424,90. Dit alles mag weg voor Euro 285,00 !!! :banana:

Hallo, Ik heb sinds 3 weken een hagel nieuwe REVO 1:16 VLX brushless met 2.4 zender 5 a 6 keer mee gereden.
Nu wou ik vanavond even rijden en ja hoor servo geeft het op. Nu heb ik natuurlijk garantie hierop, maar het geval wil dat ik
er eigenlijk niet zoveel aan vind !! Misschien de leeftijd ; ) ( 52 jr ) ook heb ik geen zin om steeds voor elk wisewasje van Nijmegen naar Den Bosch te rijden ( Toemen ).
Ik wil graag iemand, die heel graag een E- REVO wil hebben, maar nog niet genoeg heeft gespaard voor een nieuwe, blij maken met een z.g.a.n !
Alles is compleet met doos gereedschapjes, speed pion, lader, gebruiksaanwijzing etc
PLUS een hagelnieuwe Lipo Lader MAXTRAX 680 PLUS 2 nieuwe lipo's ( 3 x geladen )
ook nieuw in doos en dit alles met garantie !!

Totaal gekost Euro 424,90. Dit alles mag weg voor Euro 285,00 !!!
Mischien wil men broer hem kopen hou hem nog even op zij hij vind mij e revo fantasties hou hem nog even op zij ik ga het morgen vragen goed ? en zit de lipo's en lader er bij ?

Mischien wil men broer hem kopen hou hem nog even op zij hij vind mij e revo fantasties hou hem nog even op zij ik ga het morgen vragen goed ? en zit de lipo's en lader er bij ?

Alles zit erbij zoals omschreven en hagel nieuw !!
Opzich een buiten kansje ! Ik heb geen zin om ermee op marktplaats te lopen leuren en wil graag een echte liefhebber er blij meemaken.
Alleen even een betere SERVO erin ( heb jij ook al eens gehad , dacht ik )
en gaan met die banaan :banana: voor een heeeeel zacht prijsje !!!!!!

Ik hoor het nog wel !!

Alles zit erbij zoals omschreven en hagel nieuw !!
Opzich een buiten kansje ! Ik heb geen zin om ermee op marktplaats te lopen leuren en wil graag een echte liefhebber er blij meemaken.
Alleen even een betere SERVO erin ( heb jij ook al eens gehad , dacht ik )
en gaan met die banaan :banana: voor een heeeeel zacht prijsje !!!!!!

Ik hoor het nog wel !!

Jep ik heb het ook al gehad en dat was niet onder de garentie tandwiel was kapot ;s

Eentje die past :-) Dat bedoel ik niet sarcastisch, maar precies zoals ik zeg, de maten moeten goed zijn. Daarna kun je kijken naar metalen tandwielen, kracht en snelheid.
En let op het aantal tandjes, je zult een bijpassende servohorn moeten hebben.

In dit topic zijn diverse suggesties langs gekomen.. Meteen een vraag, iemand die de Multiplex Polo erin heeft zitten ? Superfijne servo, zelf gebruikt in de M18pro.. Past die ?

*Mini servo een gewoone servo is te groot
imgres
kijk zo ziet het er uit

Ik geloof iets van een 50 euro
ik ben direkt gegaan voor goede kwaliteit want traxxas maakt echt slecht servo's !

Back