Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Volgens mij kan dat gewoon, als je een snel lader hebt.
Anders zou het laden rond de 8 uur duren.

Ik heb zelf nooit echt lang met een nimh accu gereden, ben snel overgestapt naar lipo.

maar ik heb gewoon meerdere malen per dag met een nimh accu gereden, maar ik heb hem we eerst af laten koelen voordat ik hem aan de oplader deed.

dat is mijn punt nu. Is het rendabel om een snellader te kopen? Als je NihM's hebt en je mag er toch niet meerdere keren per dag mee rijden, kun je beter de accu's met de standaard lader laden. Tenminste, in mijn mening!

Ja, dat als je maar 1x per dag mag rijden zou ik ook geen snel lader gebruiken.

Gaat u een 1/8 e-revo vxl kopen? vind ik echt super gave auto's, maar iets te duur voor mij

Ja klopt, maar je mag wel je zeggen hoor! Ik vind het een hele mooie auto en ook heel erg geschikt voor mijn rijstijl. Maar ik geloof dat we voor de 1/10 of 1/8(wat is het eigenlijk) een andere topic hebben... Maar voorlopig blijft mijn broertje op Nihm's rijden maar ik ga na een tijdje overstappen op lipo's alleen moet ik daar het geld nog voor hebben!

Dat kan ik ook nog doen ja alleen, ik heb nog amper ervaring met rijden, alleen met "speelgoed" rc cars. Dus voorlopig nog wennen aan deze power! Zal zeker een jaar duren voordat ik lipo's ga gebruiken. Dus wat je nu uitspaart, kun je later gebruiken!

leuk ding,
Ik heb zelf de grote e-revo en ben er ook zeer tevreden over :D
zeker nu met m'n nieuwe accu's
Dit ding lijkt me nog altijd erg leuk. Zeker om er mee te jumpen want dat kan die volgens mij wel erg goed. Het enige minpunt is weer dat die zo klein is (dat vind ik een minpunt) maar voor veel mensen zal dat net de stap zijn geweest om hem wel te kopen

@PeterMischief de grote e-revo is zeker een aanrader! Ik ben wel gelijk met lipo's begonnen en had hier eigenlijk ook nooit moeite mee om het te besturen. Ik had 2S lipo's hij reed er ongeveer 70km/h mee dus dat is een lekker snelheid. Ik ben wel laatst over gegaan op 3S lipo's en nu rijd die +100km/h en dat is toch wel echt gaaf maar ik rijd al 2 jaar met de e-revo en als ik met m'n nieuwe accu's fullspeed ga dan is het nog moeilijk te sturen. Maar heb er normaal geen moeite meer mee. Ik zal zeggen laag beginnen maar zeker ook niet te laag. Ik denk dat jij een auto die 50/70 rijd makkelijk aankan.
Maar je moet het alsnog zelf weten als jij hem straks met 70 de sloot in rijd, is het niet mij schuld :P

Ik ga denk ik na een tijdje overstappen op lipo's. Voorlopig gaat 40-50 hard genoeg! Om bij ons in de buurt in de sloot te komen, moet je wel heel erg je best doen!

Peter ik had het ook in de tijd en geloof mij
ik ben blij dat ik ben overgestapt naar lipo
ik rij nu nooit meer met nihm eens je er 1 keer met rijd
kan je niet meer zonder

Laatst bewerkt:
wat zijn het eigenlijk?:confused:

Die langere rockers? die kan je namelijk voor een paar euro halen. Moet je wel andere vering erbij nemen. de standaard van de summit zijn al zacht laat staan die van de revo....

Ik geloof het wel ja. Precies weet ik het ook niet maar de auto komt hoger op zijn pootjes te staan en op die manier kun je beter off road rijden!

Posted with an mobile device

jep dat zijn de rockers, nou ik weet niet wat je van plan bent maar als je ofroad wilt gaan kan je het beste gelijk een summit kopen. Je moet als je over wilt stappen een setje banden (40 euro), pinion (4 euro), veering (2x3 euro). Totaal toch weer 50 euro, niet heel erg maar toch. En die bandjes moet je echt hebben als je een beetje ofroad wilt gaan, gaan veel makkelijker als het bijv. iets van rul zand is. Probeer jij maar eens tegen een heuvel zandbakzand op te komen op je revo bandjes.

Ik zal denk ik 80% van de tijd onroad rijden. Ik gaf alleen dat voorbeeld om duidelijk te maken wat dat long travel kit is;)) Maar soms lijkt het me leuk om ff offroad te gaan rijden. Maar ik zal dus het meeste op de weg te vinden zijn! Met mijn broertje;))

Posted with an mobile device

Back