Traxxas 1/16 e-revo Topic!

eigenlijk is hij gelimiteerd op 3s maar sommige mensen nemen de gok en rijden soms 4s lipo. Persoonlijk zou ik dat niet doen omdat je met 2s al diff problemen krijgt, laat staan op 4s lipo.

De motor kan 4S redelijk aan, maar de controller zal het minder leuk vinden. De meesten die op 4S rijden hebben de controller vervangen door iets zwaarders.

Voor de duidelijkheid: ik vind het geen aanrader om op 4S te rijden, ook de motor niet.

Denk niet aan de grote erevo he. Die heeft veel kleinere kv waarde en andere vertanding...

op 3s moet ie zeker wel rind de 65 gaan.

Verstuurd van mijn GT-I9300

udu3y6an.jpg

Ik ben sinds kort ook begonnen aan deze hobby, en heb dus de e-revo aangeschaft. Super gaaf apparaat!!
Vanavond eerst maar eens een knappe koffer in elkaar geflanst..

Dank je, vond het wel praktisch zo. Koffers kunnen op elkaar geklikt worden, dus altijd alles bij elkaar, en makkelijk mee te nemen.
Voor een 1/8 kun je onderdelen, accu's en en zender natuurlijk wel in zo'n koffer doen.
Voor de auto zelf kun je dan beter een Samsonite nemen denk ik, ;-)

als ze richting 1/16 summit banden gaan moet je richting een 16t pinion. Als ze nog groter zijn moet je ook je spur aan gaan passen. Al betwijfel ik of dat niet heel ernstig word voor je diff. Namelijk hoe groter je band hoe meer kracht op je diff.

Back