Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet al wat er mis is. Het tandwiel dat tegen de pinion aan zit is beschadigd. Er zitten allemaal putjes in de tanden. Ik denk dat er een korrel zand in is gekomen die de beschadiging heeft veroorzaakt. Volgens mij zit het er nog steeds in want als ik aan het asje draai dan voel ik alles soepel draaien totdat ik bijna een slag heb gedraaid. Dan gaat het even stroef en daarna weer soepel.
Nou maar hopen dat zo'n tandwiel los te krijgen is..
En hier is dan de schuldige. Een piepklijn korreltje op de pinion. Dat kreng zat muurvast. Ik moest flink peuteren om het eruit te krijgen. Toch valt me dit wel tegen. Er komt makkelijk viezigheid in. Is dit bij de gewone erevo ook zo?
Het is wel een leuk autootje maar hij haalt het niet bij mijn Savage Flux. Die is echt onverwoestbaar.
alles kan stuk maar geef toe ze kunnen een stootje hebben .
@deejay
Algemeen:
Net even gereden met 1x een 2s lipo, en de "speed" pinon. Ik moet zeggen, hij is een stuk beter te controleren,wheelies wil hij nog wel, maar enkel in het begin, tot de eerste 20 km denk ik.... Daarna komt de neus wel omhoog, maar geen wheelie, iets wat ik eingelijk wel goed vind.