Traxxas 1/16 e-revo Topic!

en waarom wil je een over / under tray hebben voor de e-revo 1/16?

vuil e.d wat onder de kap komt valt reuze mee , zou eerder een tray bedenken voor de slash 1/16 , daar kan veel meer troep onder , die sluit minder strak op het chassis .Bovendien valt dat ook nog reuze mee.....:-|

Laatst bewerkt:
De skid van T-Bone Racing. Van onverwoestbaar Delrin/Nylon. Ook de bumpers ijn super. Ik heb een setje onderweg. De bumpers op mijn XRay M18T en M18MT hebben ik en de kids nog nooit stuk gekregen en hebben een hoop kapotte draagarmpjes bespaard. ;)

Ik heb vandaag het antenne draadje van de revo stuk gekregen 1 reden , dakschuiven.. nu het antenne tubeke was al ferm beschadigd en is toen gewoon kapot gesleten en gebroken. Zijn de antenne tubes van traxxas flexibel die je er ori bijkrijgt ?
grtjz

@ sleurhutje, ziet er leuk uit. Post zeker wat pics en je bevinden m.b.t. het spul. Had nog nooit van TBR gehoord, maar ze hebben echt van alles voor een breed scala aan wagens.

@ sequence. Ik ken enkel de Traxxas maten. Heb gelezen dat veel mensen achter zwart en voor bruin of voor en achter zwart gebruiken. Ik heb mijn zwarte veren bij Byte liggen, hopelijk kan ik ze zondag testen!

Heb jij een inflexibele antenne tube dan? Dat is vragen voor problemen lijkt me.

Ik zie dat je 2,4Ghz fasst hebt, wellicht een extra ontvanger plaatsen en de MERV op 2,4Ghz rijden (als je dit nog niet hebt).

De meest flexibele antennetube die ik tot nu toe heb gehad was die van FG...

De rest van de tubes is eigenlijk altijd net ff te stug waardoor ze breken/scheuren als je een schuiver maakt.

Ja heb een Futaba 3GR 2.4Ghz zender, alleen een 2de module kan ik me momenteel niet permitere (80euries in China:mad:) Zal vant weekend dan zo een FG tube gaan halen. En ff doorspare voor een module;) Thankzz

Holy, dat is wel duur. Hou je toevallig ebay in de gaten?? Ik heb daar een paar maanden terug drie SR3300T ontvangers voor 90 euro incl. verzenden gekocht. Kosten doorgaans ook 'iets' meer.

Eindelijk...De Easterbunny heeft uitgepakt; ik mocht vandaag 3 pakketjes ontvangen. Eentje van Tower met een extra naheffing van onze blauwe vrienden...Maakt niet uit, de tuning parts zijn allemaal binnen, dus van 't weekend maar 'ns lekker schroeven en solderen...;-)

Wat zijn goede straatbanden/velgen voor de mini-Revo?

Groet, Ronald

Ik heb vandaag het antenne draadje van de revo stuk gekregen 1 reden , dakschuiven.. nu het antenne tubeke was al ferm beschadigd en is toen gewoon kapot gesleten en gebroken. Zijn de antenne tubes van traxxas flexibel die je er ori bijkrijgt ?
grtjz
Uit de tijd dat ik nog rondragde met de Savage en Baja geleerd dat je om de normale antennebuis een stuk siliconen brandstofslang moest schuiven, in ieder geval vanaf de ontvangerbox of het voetje waar de buis in zat tot ca. 4cm boven de body. Hierdoor knikt de antennebuis minder snel en als je een schuiver maakt, duurt het heel lang voordat het siliconen door is omdat het zacht is. ;)

@ sleurhutje, ziet er leuk uit. Post zeker wat pics en je bevinden m.b.t. het spul. Had nog nooit van TBR gehoord, maar ze hebben echt van alles voor een breed scala aan wagens.
Uiteraard. :thumbsup:

Zozo , vandaag dan maar mijn 2.4Ghz zenderset geinstalleerd. En eerlijk gezegd rijd dit vele beter! Hij reageert beter , trek sneller op stuur wel kordaat maar alles valt toch intestellen! Echt een goede verbetering :) Want ook met de vorige zender voelde hij wat lui aan maar hier bij deze is het aanraken en er gebeurt meteen iets bij de andere ging het een fractie trager..

Traxxas%20Mini%20E-Revo%20VXL%20Speeds%20(KMPH).jpg

Sorry als dit ''wannabe expert'' is.

Laatst bewerkt:
Traxxas%20Mini%20E-Revo%20VXL%20Speeds%20(KMPH).jpg

Sorry als dit ''wannabe expert'' is.
Interessante tabel, goed gedaan. :thumbsup: ziet er allemaal zeker aannemelijk uit. Ook temperatuur gemeten van de regelaar en motor? Dat zou namelijk extra interessant kunnen zijn om zo aan te kunnen tonen dat een goede (extra) koeling noodzaak is bij verkeerd vertanden.

Nee, daarvoor is een speedrun te kort. Dan zou ik van elke ''optie'' op exact dezelfde wijze en omstandigheden een pack moeten leeg rijden.

Even wat onbewerkt videomateriaal tijdens de eerste grasbaanrace met mijn E-Revo. Gewone uitvoering met 2x Hyperion CX 2S 1600mAh 25C parallel (dus in totaal 3200mAh aan 25C tot mijn beschikking en dus ruim voldoende). ;) Een goede 20 minuten vol gas door het gras gescheurd en wat rondgevlogen. 8O Na ruim een jaar niet te hebben autogereden (twee jaar geleden overgestapt op vliegen) is het weer even wennen. :oops:

(oh ja, in de tijd dat er gereden werd, was rondstuiteren natuurlijk het mooist, dus daarin is weinig veranderd :? :mrgreen:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol, wat dacht je van een kantelkamer...;-). Leuk filmpje.

Groet, Ronald

Lol, wat dacht je van een kantelkamer...;-). Leuk filmpje.

Groet, Ronald
Servo op het dak met een lange arm. :rolling:

Nee, er moet nog even e.e.a. aangepast wordt qua vering/demping, toespoor en wielvlucht. In een snelle bocht tilt-ie een pootje op dus anti-roll bars zouden wel een must zijn. En er zit her en der nogal wat speling die weggewerkt moet worden. Dat maakt het rijgedrag er nu even niet beter op. :mrgreen:

-edit-
Zo test je of een karretje bestand is tegen misbruik van een stel grote kinderen. :lol: :oops: Straks met 3S en een near-vertical springschans wordt het ouderwets mooi vliegwerk. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Stuurexpo staat bij mij daarom op 70%, anders blijft 't ding kantelen...Tot op heden heb ik alleen gelezen over homemade sway bars; wie oh wie is er handig...:-)

Groet, Ronald

Back