Traxxas 1/16 e-revo Topic!

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem mijn mening over de MERV terug m.b.t. het niet jumpen. Dit rakkertje spring heerlijk en is goed te controleren in de lucht. Vandaag samen met dikke_hond gereden op de BMX baan in America.

ja ik vind hem ook goed springen, enkel gaan de armen en de achter caster blocks er meteen aan :) dus als je in amerika zit met de stock casters hou het voorzichtig :D

Ze hebben het goed volgehouden. Enige dat kapot ws gegaan was een stock stuur servo (had nog een reserve) en een driveshaft sprong er uit, maar die kon er weer in geduwt worden...

zow, dat was eens tandjes knarsen vanmiddag hoe Nard tekeer ging met zn apparaten! Tijd voor filmpjes van Nard en Dikke Hond aant skeuren over die ontiegelijke crossbaan! Heb me reuze vermaakt en met volle verbazing staan te kijken!
Tijd om een mega uber meeting daar in America!

Marc, heb je mijn jumps gezien nog net voordat je weg reed :P ?? Die nam ik 80% met 3S op die voorste schans, waarbij ik lande op die volgende schans, die waren best groot. Maar daarna heb ik met mijn RC8Te nog wat liggen springen, maar goed dat je er toen niet meer bij was, dan had je in je broek gescheten:

vlcsnap-2010-05-23-10h10m06s136.jpg

Ons MERV avontuur filmpje volgt nog.

Marc, heb je mijn jumps gezien nog net voordat je weg reed :P ?? Die nam ik 80% met 3S op die voorste schans, waarbij ik lande op die volgende schans, die waren best groot. Maar daarna heb ik met mijn RC8Te nog wat liggen springen, maar goed dat je er toen niet meer bij was, dan had je in je broek gescheten:

Mooi plaatje. :thumbsup: Voor mij de reden om een paar jaar geleden over te stappen op vliegtuigen. Die blijven nog langer in de lucht. ;) :rolling:

@ bokkenrijder, actually it's an RC8Te. Denk niet dat een Revo allemaal mijn misbuse had aangekunt, maar als iemand mij ongelijk wil komen bewijzen dan graag, met zo'n alle lekker daar bashen.

@ Sleurhutje, serieus? Deze leek al lang in de lucht. De wagen was in de lucht ook echt perfect te controleren ... ziekelijk :D

Ander leuk feitje, er waren daar redelijk wat BMXers en vooral de wat jongere waren erg onder de indruk van de wagentjes. Ze rende en fietsen dan ook elke keer naar onze wagens om ze recht op te zetten, haha. Maar goed dat ze er waren want als we dat zelf de hele tijd hadden moeten doen ... pohh want het was goed warm!

@ bokkenrijder, ik vind de ERBE mooier, ik vind het een prachtige wagen met die liggende vering e.d. Maar kwalitatief en handling gezien denk ik dat de RC8Te (of elke andere degelijke truggy) op elk aspect wint. Ik zal asap een filmpje maken waarin je hem ziet vliegen ;)

@ bokkenrijder en snoebel, als je ook wilt racen is de keuze makkelijk tussen een ERBE en truggy : truggy. Hou je van wheelies, dan zou je het cdiff kunnen vullen met dikke olie waardoor het een soort van MT wordt. Sleutelen ? truggy ftw. Tja in mijn ogen is een ERBE alleen te verantwoorden als je graag spares bij je LHS koopt en die geen truggy merk dragen, je Traxxas fan bent of je hem gewoon insane mooi vind (Daarom heb ik een MERV gekocht, wilde de looks maar niet het geld er aan uitgeven).

Maar dit is niet het juiste topic daarvoor :D

EDIT: Filmpje van dikke hond's Rustler staat online in het Rustler topic. Ga nu beginnen aan MERV filmpje, maar moet vanmiddag gaan dus wordt waarschijnlijk morgen of zo.

Laatst bewerkt:
@nard: really? I gotta get me one of those! ;)

om eerlijk te zijn volgede ik je thread over dat karretje al een tijdje en ik twijfel tussen een rc8te en een ERBE. Ben wat traxxas minded dus de ERBE heeft/had mijn voorkeur.

Maar als ik dit dan weer zie.....

Je zou het eens in het echt moeten zien 8O.... Ik denk dat ik meer schrik had dan Nard zelf!! Dat apparaat is echt badass!

Nee sorry, die jumps had ik jammer genoeg niet gezien... Maar na het middagje jumpen en scheuren kan ik me er wel iets bij voorstellen! ;)
Gelukkig had ik een korte broek aan anders blijft dat ook zo plakken he... :rolleyes:

en een driveshaft sprong er uit, maar die kon er weer in geduwt worden...

Heb daar ook wel eens last van dat ze er uit springen.Heb daarom gisterenavond de CVD's van integy besteld de originele van Traxxas waren niet meer op voorraad,kon eigenlijk niet wachten.Iemand ervaring met de CVD 's van dit merk??
P.S.coole jumps!!:thumbsup:

Damn, klinkt slecht !

EDIT: MERV filmpje van dikke hond en mij staat online:

Kwaliteit is nog onder behandling!

Update: de "Steering Arm Shock Mount" (7043) is ook afgebroken. flinke boem dus ;)

TIP: bestel dan meteen de alu versie van Hot Racing, is de VXS12B02.

Van je stuur-irichting mag alleen dat onderdeeltje alu zijn, de rest moet je absoluut stock houden. De servo saver zelf dus plastic ! anders kun je servo gears per kilo gaan aanschaffen......

Damn bijna $18 voor die VXS12B02 ... Nja, vervangen van onderdelen valt allemaal nog wel mee, maar dat stomme upgraden wordt zo duur :D

Back