Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Die heb ik bij Liquidrc.com besteld! Deze online winkel bestel ik 99% van mn spullen. Dit vooral omdat ze snelle levertijden hebben maar de prijzen willen wel eens behoorlijk verschillen van andere, daarintegen ben ik tot nu toe nog geen enkele keer door de douane gepakt!

RPM is vele malen sterker dan origineel Traxxas. Je zou bijna zeggen dat het onbreekbaar is! Uiteraard kan alles kapot maar RPM kan ontzettend veel hebben!
Wil je andere armen voor je MERV hebben dan is RPM the way to go!

Qua prijzen maakt het helemaal niks uit zie ik zo! Het enigste verschil is dat LiquidRC een groter aanbod heeft maar als je snel je armen moet hebben dan zou ik ze via hetgene wat Ruud aangeeft bestellen!

Had ik trouwens niet verwacht dat ze bijna even duur zijn!

Zow, de servo en de arm steering lagerstjes kan ik ook weer wegstrepen! Maandag besteld en net binnen gekregen! Tevens ook meteen alle connectors voor de MMP binnen alleen nu nog de MMP...:(

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Die lijken precies op de velgen van de Basher banden alleen ze lijken iets sjieker... Er zitten ook dezelfde stukjes bij om te wisselen van voor naar achter.

Laatst bewerkt:
Vanavond de hele avond bezig geweest de CVD cups in de diffs te monteren. Viel me mee, had het wat moeilijker verwacht om eerlijk te zijn :D

Front diff, rear diff en midden diff zijn nu klaar. ALs nu me RPM armpjes en HotRacing knuckles er nu eens kwamen kon ik hem in elkaar zetten.
hmja.. geduld is een schone zaak zeggen ze :D
ik heb er alleen altijd zo verdomd weinig van...

Net de laatste onderdelen opgehaald en zet morgenavond mijn MERV verder in elkaar. Kan ik weer gaat rijden! Ook ik heb een mamba max pro regelaar besteld. Ben helemaal niet bij met de remwerking van de standaard ESC.

Gr Rick

Ook ik heb een mamba max pro regelaar besteld.
Gr Rick

Iedereen aan de MMP's! :D

@ bokkenrijder: de baja bug kap heeft een leuk voordeel en dat is dat het als een soort van rolbeugel fungeert! Ga je door een te scherpe bocht en je knikkert om, dan rol je door zn mooi bolle kapje weer gewoon op zn wielen! Ideaal! :D

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom allemaal een MMP, is een sidewinder niet voldoende voor de 3500kv motor ?

(die heb ik nml nog liggen..)

Weet wel dat de sidewinder voor 4600 en 5400 mamba motors geschikt is, maar weet ook dat die Velinion motor wat meer stroom trekt als een 'gewone' brushless ..

Laatst bewerkt:
Wat ik me eigelijk afvraag is ofdat de MMP wel fatsoenlijk op de MERV past... Ik heb gorelroni van dit forum al 2 keer een pb gestuurd met de vraag hoe het past maar nog geen reactie gehad...

@ snoebel: waarom meerdere mensen nu een MMP kopen heb ik geen flauw idee! Ik ben nog een beginner in de dit wereldje en laat me dus vooral leiden door de meer ervaren luitjes hier!
Waar ik wel zelf (;)) over nagedacht heb is, als ik later nog een zware 1/10 op 4, 5, 6S wil dan kan ik de MMP daar mooi voor gebruiken!

Ook ik heb een mamba max pro regelaar besteld. Ben helemaal niet bij met de remwerking van de standaard ESC.
Gr Rick

Het is toch apart dat er flink verschil tussen kan zitten... Het viel Nard op dat mijn MERV veel meer punch had dan die van hem en dat de mijne toch vele malen harder in de ankers gaat!

Back