Traxxas 1/16 e-revo Topic!

ik heb even snel gekeken, ik kan ze ook niet vinden... Heb ff op ebay gekeken en dit zijn 5x de connector die je aan de batterij kant moet hebben (knockoff dus iets minder goede kwalie dan echte maar nogsteeds prima degelijk waarschijnlijk... ik reid ook met fake deans en dat gaat prima:P). Die Fakers zijn ook een eind goedkoper dan echte;) traxxas pluggen zijn goed maar niet de goedkoopste optie;)

w4yFeki8dn8[/media] - How to solder Traxxas TRX Connectors

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, als je met de 'kop' de stekker bedoeld. Je zult er zelf een Traxxas stekker op moeten zetten.

Rijtijd is idd wel stuk langer dan met de Nimh, maar zeker geen 30 min op 1 accu, zelfs mijn dochtertje van 5 rijdt twee !! accu's makkelijk leeg in minder 40 min.
licht er aan hoeveel ampères je hebt he ;)

We hebben het hier over de Flightmax 2200mAh 2S, waar ook de vraagsteller het over heeft.

Solderen gaat vrij gemakkelijk, kabels zijn niet zo heel erg dik, en connectors zijn zowat de makkelijkste die er zijn voor de accu's.

We hebben het hier over de Flightmax 2200mAh 2S, waar ook de vraagsteller het over heeft.

Solderen gaat vrij gemakkelijk, kabels zijn niet zo heel erg dik, en connectors zijn zowat de makkelijkste die er zijn voor de accu's.
okee, haha.
En solderen gaat idd niet zo moeilijk.

ik wou ze bestellen maar de betaling wil niet met visa of mastercard, hoe hebben jullie betaald die ook de accu besteld hebben en kan ik ze ook ergens anders krijgen voor dezelfde prijs

ik heb een paypal account aan mijn bankrekening hangen... haalt hij daar gewoon het geld van af...

behalve hobbypartz in de USA (en die zijn niet echt vriendelijk met over-de-atlantic-shipping) zou ik zo geen andere retailers weten...

Ik ben een Mini E-Revo aan het opbouwen met een Scorpion 1630kv outrunner erin. Ben benieuwd hoe die het zal doen. Zit nog op een paar onderdelen te wachten en op een nieuwe voorraad van de juiste lipo's bij HK.

P1010480.jpg

Ik ben zeker benieuwt naar dit experiment:P MMP?

Voorlopig wel met een MMpro met de fan eraf. Ik zou wel graag een kleinere 5-6s autoregelaar erin willen. Een MGM regelaar zou mooi zijn, maar dat heb ik er niet voor over. Een Quark 33a zou ik nog wel aandurven als ik er eentje kan vinden...

Dan past de regelaar beter in de auto en ik denk niet dat ik 'm nodig heb. Ik denk namelijk niet dat ik hoger kom dan 40a piekstroom. Waarschijnlijk zelfs lager.

Leuk project, maar je bekabeling gaat zeker een uitdaging worden.
Dat is met 6S en een inrunner al puzzelen, laat staan een outrunner...

Ik zou me maar vast gaat orienteren op wat Cabrio kapjes!;)

Vergis je niet in de hoeveelheid spaghetti met 3S+ setups !
Want met dergelijke setups zal je toch echt beide batterytrays nodig hebben.

Ik heb poosje terug ook wat zitten pielen met en een 6S setup in combinatie met een Lehner en MMPro. Dat zag er zo uit.

Kapjes gingen er op, maar het was duwen en trekken.
Dit was nog wat afgeraffeld, ik had natuurlijk alle kabels nog een stuk kunnen inkorten, maar daar had ik geen zin meer in.

Qua idee is het leuk zo'n outrunner, maar het is gewoon echt niet nodig. Als je op het Duitse bootjes forum rondsnuffelt kom je daar best nog wel Lehner koopjes uit de 15XX familie tegen. En icm de MMPro kun je er wat betreft temps dan nog wel 17inchLM opschroeven:p
DSC08634.jpg

Laatst bewerkt:
Zo'n Lehner of vergelijkbare NEU waren het mooist geweest. Ik heb ook nog naar de leopard 2850 gekeken, maar die hebben allemaal een 4mm as en daar zijn geen pinions voor te krijgen (en ik wil de pinions niet uitboren naar 4mm). Er zijn wel 2 polige leopards met 3,2 mm as.

Lehners of NEU's zijn nog best duur, zelfs gebruikt. Scorpion outrunners hebben een goede naam en zijn redelijk goedkoop. Het motortje wat ik nu heb koop je nieuw voor zo'n €50 en ik heb deze gebruikt gekocht. Als het niks wordt, kan ik altijd nog naar een Lehner of NEU op zoek.

Ik denk dat ik met de bedrading wel uit ga komen omdat de motordraden voorop de motor zitten. En de 2x3s lipo's krijgen maar 1 connector.

IK heb de kap iets verhoogd (2 gaatjes), en dan past alles precies.

Back