Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Aiii het kapot leip rijden!
Alleen merk niet echt het verschil tussen de training en de normale, gaat gewoon snel:D!

Kan best dat je hem niet op training mode maar op race mode hebt gezet ( is zonder achteruit ) , want het instellen is soms nog best een gedoe.

Pfff... Tis echt rocketscience..
Mode 1 : Auto aanzetten... knopje indrukken.. vasthouden.. knippert 1x loslaten normale mode.
Mode 2 : Auto aanzetten... knopje indrukken.. vasthouden.. knippert 1x, dan 2x loslaten race mode.
Mode 3 : Auto aanzetten... knopje indrukken.. vasthouden.. knippert 1x, dan 2x, dan 3x loslaten trainings mode.

Hmm ja, klopt na de 3de keer knipperen liet ik hem los!

Daarna wou ik sneller gaan, toen heb ik hem uitgezet, en meteen weer aan.

Misschien heeft die niet genoeg geaccelereerd!:P

Als je hem uitzet in trainingsmode gaat ie ook weer aan in trainingsmode.

Dus als je van trainingsmode weer naar normaal wilt moet je weer :

Mode 1 : Auto aanzetten... knopje indrukken.. vasthouden.. knippert 1x loslaten normale mode.

owhh okee, dat wist ik niet, thnx voor de tip!

Hoelang rijden jullie op die standaard accu? Zowel in trainingsmode als in normaal.
Dat piepje is trouwens soms wel irritant van de ESC ofzo.

owhh okee, dat wist ik niet, thnx voor de tip!

Hoelang rijden jullie op die standaard accu? Zowel in trainingsmode als in normaal.
Dat piepje is trouwens soms wel irritant van de ESC ofzo.

Ori batt, 6 à 7 minuten, lipo is the way...

Heb nog ff uitgebreid gereden, inderdaad als je meer gas geeft dan gaat die minder piepen. Het is dus alleen in het begin, en als je accelereert.

Tevens heb ik ook de tip opgevolgd van de standen. Net even op stand 1 gereden, en dat ging super snel!

Kzou aan iedereen deze auto als die wilt beginnen met modelbouw autotjes.

Bedankt voor de tips allemaal, en sorry als ik soms een beetje irritant was :D

En nou snel doorsparen naar een paar leuke lipo's met een lader en je maakt nog een hele leuke stap qua snelheid ! Vergeet niet de kleine pinion te plaatsen als je de overstap maakt.

Buiten meer snelheid en trekkracht zul je zien dat je ook veel langer rijdt met een lipo en met een parallel setup verdubbelt ook je rijtijd nog eens.

Ze zijn echt niet duur en maken echt heel veel verschil.

Maar voor nu, veel plezier met rijden !

Heb gemerkt dat de mini revo best wel laag bij de grond is. Wil je bijvoorbeeld een laag stoepje over, dan raakt de voorbumber hem aan de onderkant, of in het midden.

Wat zouden jullie doen, sterkere veren (schokdempers) plaatsen of een aliminium onderkantje plaatsen, zowel aan de voorkant als achterkant en evt in het midden?

Laatst bewerkt door een moderator:
1/16 Summit Long Travel Rockers erop zetten, staat hij een stuk hoger. Je kan ook een T-Bone voorbumper nemen. De volgende tekens demonstreren hoe dit werkt: /[].

Ik wil graag op LiPo's gaan rijden of op een extra Accu. Welke LiPo zouden jullie aanraden of toch voor de 2de accu gaan?

Back