Traxxas 1/16 Slash Topic

Wielen voor 1/16 slash

Kan iemand mij vertellen wel wielen/banden er op een slash 1/16 passen.
Op dit moment zitten er de standaard banden/wielen nog onder. Ik zou graag iets in de richting van de e-revo vxl willen monteren.

Kan iemand mij vertellen wel wielen/banden er op een slash 1/16 passen.
Op dit moment zitten er de standaard banden/wielen nog onder. Ik zou graag iets in de richting van de e-revo vxl willen monteren.

Die zijn wel heel erg groot en moet je volgens mij ook je kap verknippen anders passen ze er niet onder. Volgens mij moet je het zoeken in de 1:10 rally bandjes/wielen

vorige week even de auto voor het eerst uit elkaar gehaald.
maar wat is dat prul werk tenopzichte van de grote slash.

leuk om mee te rijden maar om te sleutelen is dat toch wel wat anders als zijn grote broers.
en zeker als je dat ding nog nooit los hebt gehaald is dat toch weer effe goed opletten.

maar goed hij zit weer in elkaar en nu blijf ik voortaan wel uit het losse zand want heel me achterdiff zat er vol mee zodat die vastliep:p

Ha,
zonde om niet door het zand te kunnen crossen.
Ik heb de behuizing van het diff rondom dicht gesmeerd met witte houtlijm en als extra een duct tape op de onderkant gedaan. Dit houdt zand redelijk goed tegen. Ook bleek het nodig om de diff te shimmen om hem beter (strakker) op het tandwiel van de aandrijfas te laten lopen om het risico op beschadigde tandjes te verminderen.
Groetjes,

vorige week even de auto voor het eerst uit elkaar gehaald.
maar wat is dat prul werk tenopzichte van de grote slash.

leuk om mee te rijden maar om te sleutelen is dat toch wel wat anders als zijn grote broers.
en zeker als je dat ding nog nooit los hebt gehaald is dat toch weer effe goed opletten.

maar goed hij zit weer in elkaar en nu blijf ik voortaan wel uit het losse zand want heel me achterdiff zat er vol mee zodat die vastliep:p

lager, laagste zwaartepunt, onroad Slash....

Hard recht uit ging prima, maar nu nog hard en harder door de bochten. Na de truck met de trekbandjes, het maken en monteren van een carbon bodemplaat om de lipo en de regelaar dichter bij de weg te krijgen nu als laatste een motor montageplaat gemaakt van carbon. De gewichts verdeling is er flink op voorruit gegaan. Samen met de nieuwe GQ foambanden/ velgen kan de Slash nu als een tourwagen door de bocht!
IMG_0847.jpg

IMG_0846.jpg

IMG_0845.jpg

IMG_0844.jpg

IMG_0842.jpg

IMG_0848.jpg

IMG_0664.jpg

Waarom...

Heel mooi allemaal, maar waarom heb je een slash gekocht als je daarvan een tourwagen van gaat maken :p

gr koen

Ik heb een Slash 1/16 voor off-road, schitterend om zo'n model op die 1/16 schaal over de baan te zien gaan, zoveel power en dan ook nog eigelijk niet te slopen. Deze nu onroad slash was een Revo 1/16, maar de revo, daar vond ik niet veel aan en ik wilde eigenlijk wel met mijn Slash het onroad circuit op (ook om het aantal auto's en onderdelen in mijn bezit te beperken). Vandaar, nu 1 Slash voor offroad en 1 Slash voor onroad! En het ziet er mooi uit, zo'n platgeslagen Slash voluit op het rechte eind, op het asfaltcircuit :grin: (mijn mening).

Laatst bewerkt:
Er kan ingeschreven worden tot 20:00 zaterdag avond

de link naar de inschrijving.

MyRCM Online Services : Raceregistratie : Traxxas Day's 2010 @ MVB

link aantal inschrijvingen:

http://tinyurl.com/32x3oqq

Bij MVB is het niet mogelijk mee te doen met een revo!!!
Dit hebben wij als vereniging besloten omdat het circuit niet geschikt is voor dat formaat auto's met dat vermogen.

De klasses om aan deel te nemen zijn:

Slash 2wd stock
Slash 2wd pro
Slash 4wd pro
Rookie Offroad (hier wordt ook met de 1/16 klasse gereden)

Groeten en tot 4 juli

Back