Ja maar dat je de linkjes geeft is mooi.
Maar wie help je er mee door trots te vertellen dat je ze in 1 minuut kan vinden?
Maar wie help je er mee door trots te vertellen dat je ze in 1 minuut kan vinden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar dat je de linkjes geeft is mooi.
Ik vind het wel een leuk hebbedingetje! Maar een eigen toppic geven.
Is een trophy het zelfde als een SC???
Bedankt voor text en uitleg.technisch is een trophy practisch het zelfde als een short course.
alleen trophy heeft reservewielen en koplampen voor het rijden in het donker, grotere brandstoftank enzv.
beetje vergelijkbaar met rally. die moeten spullen hebben om in nood zich eerst zelf te kunnen redden. dus een bandje verwisselen enzo.
de short course hoeft dat uiteraard niet.
edit: leuk speelgoed, maar ik denk dat dmv die starre achteras en het extra gewicht van rolkooi + reservewielen, dit niet echt iets is om wedstrijdjes mee te doen.
ik weet ook niet of dit zo in de markt gezet gaat worden
Mijn Slash VXL rijdt weer lekker, en ik dacht dat het weer eens tijd was om een upgrade te kopen: Traxxas Mini 1/16 Revo Slash Alum Shock Adjuster Ring B - eBay (item 400113866507 end time Oct-03-10 18:18:51 PDT)
Dit zijn aluminium shock rings, maar ik weet niet of ze gaan passen op de 7061X TiN coated shocks. Deze rings zijn gemaakt voor gpm shocks, maar is de breedte van GPM en de 7061X het zelfde?
Robert