Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel zullen we wedden dat een 9.6v NiMH het heel hard aflegt tegen een 9.9v A123?trouwens: Ik wed dat mijn NIMH de SUMV harder laat gaan dan een A123/LiFe/LiFePo4.
Ja, maar ik heb ook wat slechte dingen erover gehoord en ik had net 2 NIMH laders gekocht. Ik heb namelijk niet echt zin om, als ik 2 laders heb die ik niet gebruik, een batterij te kopen waarvoor ik weer een nieuwe lader moet kopen, trouwens: Ik wed dat mijn NIMH de SUMV harder laat gaan dan een A123/LiFe/LiFePo4.
Een 8 cell batterij van 1600 mah?Ach, ik ben een 2010-er!:rolling:Al mijn lievelingsspulletjes kwamen uit in 2010!
Voor de prijs zijn m'n batterijen ook niet mis! $39,98 voor 2 1600mah 8cells!
Jou nihm is in hoeveel min leeg.
Grrr... ik heb weer een tijdje niks te doen, de pin die door de buitenste halve as gaat, is bij mij, links voor afgebroken. Nu wil ik wat steviger spul, als RC Parts Radio Remote Controlled Vehicles thetoyz.com Gaan deze werken met de grote hoeveelheid travel van de 1/16 Summit? Een halve standaard as kost namelijk al zo'n €10- En als ik het goed uitreken, zou een halve stalen as €4,75- kosten!