Traxxas Rally VXL topic

Wilde hem net hier gaan plaatsen, maar zag dat hij er al stond.
Geweldig filmpje.

Even als youtube insluiting:

Laatst bewerkt door een moderator:
net even de aluminium skidplate voor en achterzijde gemaakt en een inveerbegrenzer voorzijde gemaakt, kijken hoe dat rijdt..............
.

Laatst bewerkt:
Al bekend wanneer de Ken Block versie hier te koop komt?

Allang te koop.
Of tog niet ik zie hem bij toemen op reserveren staan.
Maarjah 40 duurder dan de normale heeft absoluut geen meerwaarde.
En je bent niet orgineel meer want iedereen wil deze.
Liever een mustang kapje erop haha laat dat maar eens een keer uitkomen.
of de brushed versie met een titan 550 ook wel interessant.

Laatst bewerkt:
net even de aluminium skidplate voor en achterzijde gemaakt en een inveerbegrenzer voorzijde gemaakt, kijken hoe dat rijdt..............
.

rijdt prima zo op het ijs,....

vandaag de achterkant en de diff's aanpakken .En ff een andere gearing steken .:cool:

Ik heb al een tijdje de originele blauwe uitvoering.
Als straks de body apart beschikbaar is van de Ken Block versie koop ik die dan heb ik ook weer terug een nieuw "exemplaar"

Daar heb ik ook al aan zitten denken. Die groene velgen vind ik zo wie zo niet echt top en er komt toch meteen nog een setje of wat bij...

Echter ik heb jullie hulp nodig! Ik begin namelijk te twijfelen. Ik zal het (proberen) uit te leggen. Ik ben in de basis geen voorstander van een onroad auto. Off-road is mijn ding. In mijn 1 op 1 leven rij ik al onroad op circuits.

Maar met de Rally van Traxxas begon het toch te kriebelen. Ik ben al verkocht aan de lay-out van de auto (ik heb al 3 revo's). Voor het doeleinde waarvoor ik ze gebruik, helemaal top. Maar tja als je dan toch een semi onroad ga kopen, moet het dan een Rally worden?

Vooral de combi tussen rijden en driften spreekt me aan. Maar ja, waarom dan geen Tamiya DF-03 (zelf te bouwen:D )of een TB 03 (ook zelf bouwen) al wordt dat wel heel erg onroad...

Kortom ik twijfel maar de Rally heeft nog steeds de voorkeur en dan met namen de Ken Block versie. Maar een Rally met later een Ken Block kap kan ook... En alle spares heb ik al! Mmmmmm moeilijk.

denk toch dat dat meer eigen voorkeur is, ikzelf heb een DF-03Ra en dat is toch een compleet andere auto dan de Rally VXL waar ik ook veel naar heb zitten kijken

Ga de mijne binnenkort eens testen met driftbanden en een brushless setje om te kijken of ik een beetje in de richting van de gymkhana rijstijl waar de Rally VXL op doelt kan komen.

Mijn keus voor de DF-03RA is hier vooral op gevallen door:
- zelf bouwen
- groot aantal bodies en velgen
- formaat
- had al 4 accupacks liggen

je kan natuurlijk ook altijd een 1:10kappie in ken block/monster stijl maken :)

Back