Traxxas Rally VXL topic

idd, jammer heeft de summit 1/16 geen high-low gearing tot zijn beschikking, is niet zo kieskeurig met het terrein.

Laatst bewerkt:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Na enige twijfel maandag toch maar een rally vxl ken block gekocht bij towerhobbies. En zowaar gisteren stond de meneer van ups al voor de deur met de auto, helaas wel met een extra bonnetje om de staatkas te spekken.

Direct de accu aan de lader gedaan en wat op de straat aan het slippen geweest, was erg vochtig maar wel een leuk karretje.

Vandaag een maar lipos besteld en eens kijken hoe het is. Het is wel iets heel anders dan mijn emaxx haha.

GroteFoto-IU7PAWCQ.jpg
hierbij twee foto's van mijn karretje. Na het lezen van alle berichten hier weet ik dat hij nog hoog op de wielen staat maar dat komt nog wel goed ;)

Vandaag mijn Rally ontvangen, overgenomen van een mede forum lid (Michael) Binnenkort maar dat Ken Block kapje bestellen als het rijden bevalt en een swaybar kit fabriceren.

Laatst bewerkt:
je kan ook even wachten op de blanco kappen, de fiesta is al leverbaar bij rctoyz(ik twijfel of het gaat passen ,staat 1/24 bij, maar wel bij de rally spare's)

Dan eigen kap spuiten , alhoewel is de kenblock aardig , dan ga ik liever voor de mustang .
veel fun met de rally:banana:

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had hem nog liggen van de Revo daar heb ik hem uitgehaald omdat ik een wheelie op zijn tijd wel leuk vindt en de revo wel heel strak ging rijden, dus dacht ik... Kortom middendiff zit nu in de Rally en rijdt goed moet ik zeggen. Ben halverwege met een swaybar kit!

Back