Traxxas Rally VXL topic

O ja, dat kan natuurlijk ook nog. gewoon stilstaande remschijven.

Ja, ziet er rijdend natuurlijk niet uit maar de diameter valt heel er mee dus ze zijn niet zo goed zichtbaar achter de velgen. Hoe dan ook ik vond het er leuk uit zien en vandaar dat ik ze mee besteld had. Wel weer handig dat de diameter niet al te groot is, zo kun je wel direct bij de achterliggende schroeven...

Ik vind het idd wel wat hebbeb ja. :) misschien ook even maken voor m'n 1/8 rally (kan ze vast wel laten laseren oid.) zou een leuk detail zijn.

Hallo zijn er hier al personen die al naar afstelling toe met de voor diff achter diff en eventueel met de center diff gexperimenteerd hebben voor in het kort ik wil het driften eruit krijgen en gewoon op tapijt en straat rijden met goeie grip.

Hallo zijn er hier al personen die al naar afstelling toe met de voor diff achter diff en eventueel met de center diff gexperimenteerd hebben voor in het kort ik wil het driften eruit krijgen en gewoon op tapijt en straat rijden met goeie grip.

heb je al gewoon gereden met de rally op straat? , driften eruit krijgen? is geen op en top drift auto , is goed hanteerbaar op asfalt, rij zelf op parkeerplaats en harde ondergrond.
Daar zie ik niks van de "drift eigenschappen", rij wel zonder midden diff en 50W voor en 40W achter in de diff.'s.

hij drift enorm bij mij hij staat eigenlijk nog volledig standaard uitgezonderd de lipo en de zender en asfalt banden ik weet nu niet of er standaard een midden diff inzit

setje foam's monteren ? of beter asfalt banden van 25 /30 hardheid ?

ik krijg met de standaard banden en op afsalt de auto niet aan het driften ,hooguit uitbreken in de bochten:D

Is dat nog de standaard diff olie die er inzit want in de handleiding spreken ze van als je straat race of carpet dat je de diffs in olie lichter moet maken dus ik had dit in gedachten w20 w30

Leipe shit ouwe..
Alleen wordt er weinig gedrift.
Zal wel omdat het wat smal is.
Met grip bandjes is het wel een leuk baantje.

Heeyy snotneus........beetje respect.
Mag dan geen twintig meer zijn maar banen aanleggen lukt mij / ons vrij aardig....:-)

Baan is inderdaad relatief smal maar breed genoeg om in te halen.
Driften gaat een klein beetje op een paar plekken, echter bij de ronden tijden zie je dan dat je langzamer bent. plus de kans op een foutje is weer groter bij driften en dan kost het nog meer tijd.
Er wordt al getest met andere hardheden van bandjes om meer grip te hebben.
Hahahaahaa, er zijn 5 of 6 verschillende ondergronden en da gaa nie makkelijk nie worden ;)

Laatst bewerkt:
Heeyy snotneus........beetje respect.
Mag dan geen twintig meer zijn maar banen aanleggen lukt mij / ons vrij aardig....:-)

Baan is inderdaad relatief smal maar breed genoeg om in te halen.
Driften gaat een klein beetje op een paar plekken, echter bij de ronden tijden zie je dan dat je langzamer bent. plus de kans op een foutje is weer groter bij driften en dan kost het nog meer tijd.
Er wordt al getest met andere hardheden van bandjes om meer grip te hebben.
Hahahaahaa, er zijn 5 of 6 verschillende ondergronden en da gaa nie makkelijk nie worden ;)

Whaha had de leeftijd niet eens gezien.
Sorry
Maarjah 41 is nie oud.
:p

Back