Traxxas Rally VXL topic

idd , leuk gedaan, alleen ,hetzelfde voor mij, ik vindt het te smal.
Maarja, ook wel weer stiekum jaloers dat ik niet zo'n baan thuis heb .
:cool:

oud nieuws dus, ach zat ff weer eens te neuzen op t traxxas forum en vond deze.
Valt me op dat er weinig kappen te koop voor zijn eigenlijk

Tja daarom is mijn rally ook weg gegaan naar een mede forumlid.
Als de kappen uit zijn koop ik wel een nieuwe .:p
Zowiso vind ik raar dat traxxas eerst de auto uitbrengt en pas jaren later met de spares komt en of upgrades.
Wat als je je block kappot rijd pushrod ofzo?
Heb je 1 groene en 1 rooie whahah

Velgen/banden

Ben een rally aan het opbouwen uit allemaal losse komponenten die ik via Ebay laat komen( vindt ik leuker dan zo uit de doos :D ) nu vraag ik me af welke wielen jullie gebruiken. Heb al tig- bladzijdes gelezen maar tot nu toe geen geluk gehad. Zitten daar gewoon 1/10 wielen onder van Tamiya Ansmann e.d.? Alvast bedankt voor de reacties......8) . En misschien ook tips voor een setje normaal rubber/foam voor onder een kleine slash :eek:......

Oja, en qua kappen...is nog vrij beperkt zeker? Ken de originele wel maar daar ben ik niet zo van gecharmeerd, wel de looks maar niet de kleuren. Zag een paar posts geleden ook zo'n achtervleugel voorbijkomen, wel gaaf

Laatst bewerkt:
Laten we hopen dat die kap en wielen snel los te krijgen zijn. Zit nu nog te wachten op wat droger weer.....

Op Ebay (us) kun je alles los kopen, zijn daar genoeg handelaren die komplete strippen en dan alles los verkopen....zo heb ik de mijne ook bijeen gescharreld ;) of dat het goedkoper is is een tweede maar ik vind het wel leuk om zo een auto te bouwen :-).

Op Ebay (us) kun je alles los kopen, zijn daar genoeg handelaren die komplete strippen en dan alles los verkopen....zo heb ik de mijne ook bijeen gescharreld ;) of dat het goedkoper is is een tweede maar ik vind het wel leuk om zo een auto te bouwen :-).

Een 6 jarige met een creditcard die alles zelf op ebay koopt? Wow, jij krijgt wel heel veel vertrouwen van je ouders. En dan ook nog eens tot 21:00 uur wakker mogen blijven om een berichtje te posten. Zo, zo!

Maargoed, Chopshops vind je idd genoeg op ebay. Egenlijk is dat geld verdienen aan de domheid van anderen. Je betaalt teveel omdat de onderdelen nog niet regulier te krijgen zijn. Maar Traxxas is dat schuld, moeten ze de onderdelen maar leveren.

Het lijkt me dan ook erg sterk dat je een complete rally kan bouwen onder de prijs van de rally die hier te koop staat op het forum zelf..

Laatst bewerkt door een moderator:
Een 6 jarige met een creditcard die alles zelf op ebay koopt? Wow, jij krijgt wel heel veel vertrouwen van je ouders. En dan ook nog eens tot 21:00 uur wakker mogen blijven om een berichtje te posten. Zo, zo!

Maargoed, Chopshops vind je idd genoeg op ebay. Egenlijk is dat geld verdienen aan de domheid van anderen. Je betaalt teveel omdat de onderdelen nog niet regulier te krijgen zijn. Maar Traxxas is dat schuld, moeten ze de onderdelen maar leveren.

Het lijkt me dan ook erg sterk dat je een complete rally kan bouwen onder de prijs van de rally die hier te koop staat op het forum zelf..

Die prijs die jij vermeld is nog niet zo lang zo laag....anders had ik deze wel gekocht ;).....Maar ik zal voor de gein eens zien wat ik tot nu toe kwijt ben geweest (of beter ook niet :rolleyes: ,valt mee tot nu toe 191,76, moet ik nog een body en wielen hebben,maar ik heb er ook de lol van dat ik 'm zelf bouw ipv zo uit de doos haal )

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag voor het eerst eens gereden met de standaard(drift) bandjes, lachen zeg. Vol gas met 3s gaat alleen niet (reed gewoon op straat) dan gaat ie meteen dwars...

Die zijn ook niet traxxas waardig, zijn weggegeven als collectors items en niet voor verkoop bedoelt. Mogen officieel ook niet doorverkocht worden.

Back