Traxxas Rally VXL topic

Iemand ervaringen met een gyro.
Heb een ken block met gyro gekocht.
Hij zit al aangesloten maar als jullie er slechte ervaringen mee hebben gaat ie er weer af.

Gyro's in auto's zijn voor losers die niet kunnen driften maar wel willen doen ALSOF ze kunnen driften.
Om diezelfde reden denk ik ook dat er verder niemand hier verstand heeft van die dingen omdat niemand ze gebruikt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de driftbox wel eens geprobeerd indoor in sporthal en zoals verwacht neemt die gyro de taak van tegensturen en corrigeren perfect over en lijkt het alsof je een master drifter bent. Of je dat wil of je zelf alle control wil moet iedereen voor zichzelf beslissen. Dat heeft helemaal niets te maken met al dan niet looser zijn!
Als je kijkt wat de HPI driftbox kost ... dit is identiek hetzelfde alternatief alleen een pak goedkoper...
HobbyKing Online R/C Hobby Store : GWS PG-03 Piezo Gyro/Futaba

Heeft idd weinig met loser of niet zijn te maken vind ik.. Ik denk dat je met een gyro de nadruk weer meer kunt leggen op nauwkeurdig driften, en niet zozeer op het niet achterstevoren komen te staan.

Besides, de hobby gaat er om dat je lol hebt aan het rijden. Ik denk dat dat met een gyro net zo goed lukt als zonder. :mrgreen:

Gyro is echt bagger.
Doet precies wat jij niet wil en de auto krijgt zo een beetje een eigen leven.
Er is geen enkele "echte drifter" die een gyro gebruikt.
Gauw eruit gooien is mijn advies en lekker zelf leren driften.

Gyro's zijn voor helicopters.
Zo'n ding zet je maar om 1 reden in een auto, namelijk om iets te faken.
Als je iets moet faken ben je in mijn ogen een loser, omdat je niet de moeite neemt de tijd erin te steken om het gewoon te leren.
Maargoed...

Ik heb wel eens gehoord van mensen die beweren dat een gyro een auto op het rechte stuk beter in een lijn kan houden. Voor speedruns zou ik het me dus wel nog kunnen voorstellen. Maar ook speedruns zijn zoooo 2009...

Gyro's zijn voor helicopters.
Zo'n ding zet je maar om 1 reden in een auto, namelijk om iets te faken.
Als je iets moet faken ben je in mijn ogen een loser, omdat je niet de moeite neemt de tijd erin te steken om het gewoon te leren.
Maargoed...

Ik heb wel eens gehoord van mensen die beweren dat een gyro een auto op het rechte stuk beter in een lijn kan houden. Voor speedruns zou ik het me dus wel nog kunnen voorstellen. Maar ook speedruns zijn zoooo 2009...

Ach... met die plastic wieltjes faken drifters toch alles al. dan maakt dat kleine beetje ook niet meer uit. ;)

Zit er wel aan te denken hoor.. Om het eens te proberen. De achterkant is op het moment wel extreem levendig. als ik van half naar vol gas ga (op snelheid dus) maak je nog steeds een pirouette, en vlieg je alle kanten op. :P

Heb ook de eerste band al kapot op de Rally. O.o gaat iig wel heftig.

Goed dat je het "echte drifter" tussen aanhalings tekens zet. want echte drifters gebruiken ook geen PE banjes oid. maar gewoon grif geweld van de motor. :p

Dat deed ik natuurlijk niet voor niets. ;)
Maar ik doel natuurlijk wel op rc drifters.
En daarbij rijden ze allemaal met dat soort bandjes. Anders kun je het wel vergeten, of je moet een heel groot circuit hebben.

Zit er wel aan te denken hoor.. Om het eens te proberen. De achterkant is op het moment wel extreem levendig. als ik van half naar vol gas ga (op snelheid dus) maak je nog steeds een pirouette, en vlieg je alle kanten op. :P
Dat gaat een gyro echt niet verhelpen hoor. Dat is nu eenmaal het nadeel van een hoop vermogen in zo'n klein autootje.

Die prijs die jij vermeld is nog niet zo lang zo laag....anders had ik deze wel gekocht ;)
Blijkbaar denken meer mensen er zo over, want het aantal reakties blijft behoorlijk beperkt. Dus heb ik maar eens mijn verkoop topic iets aangepast. Had waarschijnlijk niet helemaal duidelijk erbij gezet wat allemaal inclusief komt voor de vraagprijs. 200 euro is toch helemaal niet zo gek voor een bijna nieuwe rally, zonder zender/ontvanger, maar met 30 euro aan reserve onderdelen?

Laatst bewerkt:
200 euro is toch helemaal niet zo gek voor een bijna nieuwe rally, zonder zender/ontvanger, maar met 30 euro aan reserve onderdelen?
Ik vind het niet gek. Het is dat ik er al een heb en ik nu al druk voel van lief om het wagenpark in te perken :D

Back