Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.
Er is geen enkele "echte drifter" die een gyro gebruikt.
Gyro's zijn voor helicopters.
Zo'n ding zet je maar om 1 reden in een auto, namelijk om iets te faken.
Als je iets moet faken ben je in mijn ogen een loser, omdat je niet de moeite neemt de tijd erin te steken om het gewoon te leren.
Maargoed...
Ik heb wel eens gehoord van mensen die beweren dat een gyro een auto op het rechte stuk beter in een lijn kan houden. Voor speedruns zou ik het me dus wel nog kunnen voorstellen. Maar ook speedruns zijn zoooo 2009...
Goed dat je het "echte drifter" tussen aanhalings tekens zet. want echte drifters gebruiken ook geen PE banjes oid. maar gewoon grif geweld van de motor.![]()
Dat gaat een gyro echt niet verhelpen hoor. Dat is nu eenmaal het nadeel van een hoop vermogen in zo'n klein autootje.Zit er wel aan te denken hoor.. Om het eens te proberen. De achterkant is op het moment wel extreem levendig. als ik van half naar vol gas ga (op snelheid dus) maak je nog steeds een pirouette, en vlieg je alle kanten op.![]()
Blijkbaar denken meer mensen er zo over, want het aantal reakties blijft behoorlijk beperkt. Dus heb ik maar eens mijn verkoop topic iets aangepast. Had waarschijnlijk niet helemaal duidelijk erbij gezet wat allemaal inclusief komt voor de vraagprijs. 200 euro is toch helemaal niet zo gek voor een bijna nieuwe rally, zonder zender/ontvanger, maar met 30 euro aan reserve onderdelen?Die prijs die jij vermeld is nog niet zo lang zo laag....anders had ik deze wel gekocht![]()
Ik vind het niet gek. Het is dat ik er al een heb en ik nu al druk voel van lief om het wagenpark in te perken200 euro is toch helemaal niet zo gek voor een bijna nieuwe rally, zonder zender/ontvanger, maar met 30 euro aan reserve onderdelen?
Dat gaat een gyro echt niet verhelpen hoor. Dat is nu eenmaal het nadeel van een hoop vermogen in zo'n klein autootje.