Traxxas Rally VXL topic

Lol?
Dat heb ik nooit gezegd ;) Iemand anders stelde dat voor.
Hierop antwoordde ik dat de cupracer wielen eigenlijk voor een M-chassis zijn, en niet 1:10. Dat is ook meteen de reden waarom de kap aanloopt.

De wielkasten moeten nog verder uitgeknipt worden als ik er mee wil gaan rijden.

Toch denk ik eraan om dit als 'show-body' te houden en er een LED-setje in te plaatsen. Gebruik nu toch al de Ken Block body om mee te racen. Liever die kapot, dan de Porsche :)

Lol?
Dat heb ik nooit gezegd ;) Iemand anders stelde dat voor.
Hierop antwoordde ik dat de cupracer wielen eigenlijk voor een M-chassis zijn, en niet 1:10. Dat is ook meteen de reden waarom de kap aanloopt.

De wielkasten moeten nog verder uitgeknipt worden als ik er mee wil gaan rijden.

Toch denk ik eraan om dit als 'show-body' te houden en er een LED-setje in te plaatsen. Gebruik nu toch al de Ken Block body om mee te racen. Liever die kapot, dan de Porsche :)

oeps!

je hebt gelijk, sorry:oops:

Nog even snel voordat ik door psygho(emil) permanent gebanned wordt van dit forum:

De transparante rally kapjes, waar we met zijn allen met smacht op hebben zitten wachten, zijn NU leverbaar bij thetoyz!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmorgen idd ook gevonden... alleen vraag ik me af of ze ook daadwerkelijk leveren.
Daarom vanmorgen meteen ff een mailtje meegestuurd met die vraag.
Niet dat ik betaal en ze al uitverkocht zijn xD

Bij hun staat er out of stock bij als ze het niet fysiek op voorraad hebben, en dat staat er nu niet bij.
Ik heb iig een kapje besteld :)

Nog even snel voordat ik door psygho(emil) permanent gebanned wordt van dit forum:

poeh poeh.........er zitten hier een stel kleine kinderen op het forum..... :yes:

En nu niet omdat ze met autootjes spelen :rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

Ik heb ook vaker zoiets van jeetje, hier wil ik wel op reageren...
Om mijn spaarzame vrije tijd beter in te vullen doe ik dat dan niet.
Meestal naar 3 of 4 stomzinnige opmerkingen sterft het meestal.....

Tip :!:

Probeer het gewoon te negeren.....

poeh poeh.........er zitten hier een stel kleine kinderen op het forum..... :yes:

Nou Dudderie kan er zo bij hoor. Zelfs alsie gelijk heeft kan die het niet op een volwassen manier overbrengen.
schater.gif

Nou Dudderie kan er zo bij hoor. Zelfs alsie gelijk heeft kan die het niet op een volwassen manier overbrengen.
schater.gif
Ik weet zeker dat bovenstaande bewering niet met echte feiten kan worden onderbouwd en daarom slechts is gebaseerd op onfeitelijke informatie en als zodanig niet als waarlijk kan worden aangenomen. ;)

Ik zie trouwens dat liquid ze nu ook heeft, en daar is de regel, als het niet op de site staat is het niet op voorraad, dus ga er maar van uit dat ze het daar wel op voorraad hebben.

Back