Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt prachtig, het lijkt allleen dat de rechter voorwiel tegen de wielkast aan komt, klopt dat?
Lol?
Dat heb ik nooit gezegdIemand anders stelde dat voor.
Hierop antwoordde ik dat de cupracer wielen eigenlijk voor een M-chassis zijn, en niet 1:10. Dat is ook meteen de reden waarom de kap aanloopt.
De wielkasten moeten nog verder uitgeknipt worden als ik er mee wil gaan rijden.
Toch denk ik eraan om dit als 'show-body' te houden en er een LED-setje in te plaatsen. Gebruik nu toch al de Ken Block body om mee te racen. Liever die kapot, dan de Porsche![]()
Nog even snel voordat ik door psygho(emil) permanent gebanned wordt van dit forum:
Om mijn spaarzame vrije tijd beter in te vullen doe ik dat dan niet.
Tip :!:
Probeer het gewoon te negeren.....
poeh poeh.........er zitten hier een stel kleine kinderen op het forum.....![]()
Misschien kan je de tip dan ook aan je zelf geven.
Met deze comment weer wat van je spaarzame tijd af
Want je reageerd er nu tog echt op
Ik weet zeker dat bovenstaande bewering niet met echte feiten kan worden onderbouwd en daarom slechts is gebaseerd op onfeitelijke informatie en als zodanig niet als waarlijk kan worden aangenomen.Nou Dudderie kan er zo bij hoor. Zelfs alsie gelijk heeft kan die het niet op een volwassen manier overbrengen.![]()
Ik weet zeker dat bovenstaande bewering niet met echte feiten kan worden onderbouwd en daarom slechts is gebaseerd op onfeitelijke informatie en als zodanig niet als waarlijk kan worden aangenomen.![]()
Wat kraamt u nou allemaal uit??![]()