Traxxas Rally VXL topic

En belangrijker, de Ken block edition heeft echte drift banden dus dan kan je ook echt die shit uit de reclames doen:) of dat hoor ik iig... die mustang is best sweet maar ik denk tog dat ik het bij de standaard zou houden...

Maar als dit zo door gaat zie ik een traxxas mini in mijn toekomst;P dit of een MERV...

Vindt de kappen echt niet mooi, zien er veel te bol en kitscherig uit. Daar hadden ze toch echt wel wat mooiers van kunnen maken.

Mustang is wel erg gaaf!!!

Denk toch wel dat deze gaat komen bij mij. Eerst eens zien bij een dealer in Nederland. Iemand toevallig al eentje gespot?

Vindt m ook erg leuk, die fiesta kappen zijn ook super.
Als ik er nog eens 1 bij zou willen komt deze wel in de top 3

oja, en denk dat hij bij offroad staat omdat een een rally is?

klopt, maar een subaru impreza is ook niet echt een 4x4 offroader, rally competitie's rijden ook geen monstertrucks mee.
Ik vindt t ook meer een onroad hoor, maar kan zijn dat ze t door de naam in het offroad gedeelte hebben gegooid

Mustang is wel erg gaaf!!!

Denk toch wel dat deze gaat komen bij mij. Eerst eens zien bij een dealer in Nederland. Iemand toevallig al eentje gespot?

Toemen modelbouw zegt dat ze hem in de etalage hebben staan. Niet die mustang dan. Wel de gewone.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Mamba Max Pro
Neu 1415 1.5d (2700kv)
Two 3s packs in series
48t pinion en 45t spur

IMAG0023.jpg

Hoe bedoel je overkill?!?

bron: traxxas.com

Dude............

Hoe hard gaat die kerel ????

Z'n pinion is grooter dan zijn spur.