Traxxas Rally VXL topic

dit is al eens in andere topics voorgekomen, is gewoon een nitro 4-tec met hpi kap erop. Puur om die tak van sport te promoten.
Hij komt voorlopig ook niet ook.

hier nog meer pics:
attachment.php

http://www.bigsquidrc.com/traxxas-nascar-camping-world-truck/

Laatst bewerkt:
ik heb een geruchtje gehoord over een rally baantje in Limburg. Vanaf januari zou dat beschikbaar komen? ;)

Waar rook is = vuur :p

ALs er genoeg handjes uit de mouw gestoken worden zou het ook nog kunnen lukken dat er in januari gereden kan worden.....
as donderdag wordt er in ieder geval weer hard gewerkt aan de rally baan. En ja, wij banen bouwers vinden dat dit bij de offroad sectie hoort, komt zelfs een stukje leem ( aarde / grond / "drek" ), lijkt mij echt wel off road.
Moet zeggen dat we aardig op weg zijn, hopelijk is de aankleding van de baan ook klaar in januari.
Zo kunnen wwe ons in het voorjaar op de buiten offroad baan richten, waar voor de sneeuw/vorst periode ook nog aan gewerkt is geworden.
Deze ligt er al vrij aardig bij, maar er moeten nog wat puntjes op i gezet worden.

Denk dat de beheerders van de banen wel een topic aanmaken als het helemaal gereed is.........

zo niet dan maken we er wel een onofficiele melding van :p

Laatst bewerkt:
Verloop kabeltje kun je los kopen ja.
Maar je kunt ook het plugje een beetje aanpassen, zodat ie wel past.

Zo uit mijn hoofd past ie er omgekeerd wel in (als je hem met een mesje even bewerkt). Alleen klopt de polariteit dan niet meer. Als je dan alle draadjes er voorzichtig uithaalt en omwisseld, zou het wel moeten kloppen.
Wel goed oppassen dat je geen kortsluiting maakt!

de stock banden met een ijzige ondergrond doen het ook wel prima , net twee lipootje's er door heen gereden , en beheerst op het gas , geinig:cool:

Verloop kabeltje kun je los kopen ja.
Maar je kunt ook het plugje een beetje aanpassen, zodat ie wel past.

Zo uit mijn hoofd past ie er omgekeerd wel in (als je hem met een mesje even bewerkt). Alleen klopt de polariteit dan niet meer. Als je dan alle draadjes er voorzichtig uithaalt en omwisseld, zou het wel moeten kloppen.
Wel goed oppassen dat je geen kortsluiting maakt!

Ik heb net een kabel besteld thnx.

algemeen oordeel

Beste rijders,

ik wil graag naast mijn slash 4x4 nog een tweede (echte on road) wagen aanschaffen. Ik denk dus aan de traxxas rally vxl (het nieuwe model) maar na het compleet lezen van deze post hou ik er toch dubbele gevoellens aan over.

Er staan positieve en negatieve punten uiteengezet maar wat heeft voor jullie nou de doorslag gegeven. En geen kyosho, hpi of .... aangeschaft.

:confused:

Gelukkig heb ik nog even want het weer werkt nu toch niet echt mee maar hoor graag jullie eindoordeel over deze wagen.

En ik weet dat weinig auto's perfect uit de doos komen maar toch.

mijn budget ligt rond de 400 euro

De rally is geen "echte" onroad. Als je dus iets zoekt om snelle rondjes op een circuit te rijden, dan zou ik toch gaan voor een daarvoor geschikte 1/10 en niet de rally.

ok, ik heb me verkeerd uitgedrukt denk ik. Het hoeft niet per se alleen op de weg te zijn. Ik dacht dat deze rally uitvoering op de weg en lichte zandgrond kon. Kort bochtenwerk e.d. Beetje driften.

Oh, ja dan is het wel een leuke auto.
Dacht dat je echt alleen onroad wilde rijden/racen.

Voordeel van de rally is dat ie (spat)waterdicht is en je er ook goed mee door wat zand kunt rijden, zolang het maar niet te diep is.
Ook kun je hem weer hoog op z'n veren zetten en er een paar offroad bandjes op zetten.

Zelf ben ik me, na aanschaf van de rally, meer in het driften gaan interesseren. Vandaar dat ik hem weer te koop heb staan.

Oh... mag het iets groter zijn:
rally_huge_offset.jpg

Laatst bewerkt:
Iemand al een mamba combo er in gepropt?
Ik ga zometeen de 4600 kv en sidewinder er op gooien.
Helaas moet de ontvanger kapje het wel bezuuren.
Misschien ben ik wel de eerste met een mamba rally hier :p

Op pagina 7 had ik iets soortgelijks geplaatst, maar dat was iemand in USA .
Nog een andere mount ervoor nodig? Tenbol ofzo?

Back