Traxxas Rally VXL topic

ff lipootje( ;) jos111995)in de sneeuw:

IMAG0002-1.jpg

IMAG0006-1.jpg

shot with HD2 Nand android .

Laatst bewerkt:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
@bokkenrijder,

dat kan je nu wel allemaal zo zeggen over de pubers, maar met de zoekfunctie iets zoeken is soms best lastig.
volgens mij is het beter om gewoon een normaal antwoord te geven dan irritante discussie's openen.
Sommige mensen worden hier zelfs op spellingsfouten gecorrigeerd of zelfs uitgemaakt voor van alles en nog wat.
Laat ieder in zijn waarde!
Als iemand het niet kan vinden, geef gewoon antwoord of anders niet.

Sorry maar zo denk ik erover!

Grtz, Jan

Sorry hoor, maar ik kom ook genoeg mensen van jou leeftijd tegen die zulke vragen stellen, en dan beantwoorden de meeste mensen het wel normaal of zeggen netjes dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken. Ik zie nu steeds vaker dat oudere mensen zitten te zaniken op jongeren. Je bent toch zelf ook jong geweest, niet iedereen weet goed met de computer om te gaan.
Wanneer er iemand een NORMALE vraag stelt, doe dan gewoon hetzelfde als wanneer je iemand tegenkomt op straat die de weg vraagt.. , dan zeg je toch ook niet: ' Gebruik gvd de zoekfunctie'. Nee, dan doe je wel normaal de weg wijzen als dat mogelijk is. ( dit geld natuurlijk niet voor de mensen die de hele tijd topics openen, wanneer meerdere keren gemeld is dat de zoekfunctie sneller is:p )

tsja..

Het is de toon die de muziek maakt, het is opvallend hoe onbeschoft de toon is binnen de wat minder 'serieuze' RC auto's in vergelijking met de andere topics. Jammer daar het prima beginnen is met deze karretjes met dito nieuwe leden en bijkomende vragen. Een wijzing is prima maar nog steeds, het is de toon die de muziek maakt. In schrift komt het al gauw vervelend/ agressief over, guys, probeer daar nou eens wat aan te doen, we zijn hier als hobbyisten onder elkaar, we staan niet in het vak bij het voetbal nare dingen over en weer te roepen.

Maar daar moet ik dan ook constructiefs tegenover zetten, heren, een suggestie. Jullie weten zoveel als het gaat om de 1/16's met alle overeenkomsten binnen de 4 varianten, koppen bij elkaar steken en maak een 'lees dit eerst' sticky bij de vier 1/16 toppics met alle weetjes en do and dont's. Dan kan je daar in het vervolg voorzichtig naar verwijzen.

Succes!

Laatst bewerkt:
Mooi antwoord Mc T...

Zoeken is niet altijd makkelijk, meteen vragen ook niet. Moet bekennen datum soms toch even kijk hoeveel postings een vraagsteller heeft. Maar ja, als je het antwoord weet is het snel geplaatst. De ene keer doet de ene het, de andere keer een ander. Wat maakt het uit. Een 'lees dit eerst' topic is wel handig.

Iemand al ervaring met andere shocks voor de rally?

De originele zojuist weer gevuld, maar met de eerste keer inveren komt er teveel druk ik en perst alle olie eruit. Resultaat is (weer) lucht in de shocks!

Heb op verschillende manieren gevuld en getest, maar het probleem is dat het kapje waar de zuigeras door gaat waar twee o-ringen onder zitten door de druk iets los komt. Daar ontsnapt de olie en komt er natuurlijk lucht voor in de plaats;-)

Edit: mischien vul ik ze verkeerd, dus... Hoe vul jij ze?

Bedankt mannen! Ik vulde de shocks tot de bovenrand van het schroefdraad en daarna de kap erop! Zal morgen ff opnieuw gaan vullen.

In een onbezonnen bui... :D

rally1.JPG

rally2.JPG

Swaybarkit gemonteerd en motor laten zakken, in afwachting van nieuwe parts.

rally3.JPG

rally4.JPG

Laatst bewerkt:
Back