Traxxas Revo topic

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door alfaracer, 2 jul 2005.

  1. wat zou een goede keuze zijn als nieuw motortje in een trx revo?
    ik rijd meestal on-road.
    martijn
     
  2. savage .26 picco

    savage .26 picco Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    8.470
    Locatie:
    Hoek van Holland
    D'r zijn er een aantal die geschikt zijn voor de Revo ..... Als je het topic een beetje doorleest of :google: gebruikt kom je ze vanzelf tegen ;)
     
  3. in dit topic wordt er veel gesproken over de R&B 323 en 523 of de Sirio .23
    de meeste gebruikt/beste van?
    martijn
     
  4. savage .26 picco

    savage .26 picco Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    8.470
    Locatie:
    Hoek van Holland
    De beste is zonder meer de Sirio ...... Heb hem zelf ook op de Revo (en 1 op reserve) en dat is bijna niet leuk meer .

    Zo belachelijk veel power en toeren ;)

    Dat is wat mij betreft nog steeds de beste keuze , het kost alleen wel wat :yes: .....
     
  5. is die motor zo onbekend, kheb overal al zitten zoeken, vaak staat dan wel de .27 en de .30 er op maar niet de .23???
     
  6. jpjedi

    jpjedi

    Lid geworden:
    23 jan 2008
    Berichten:
    385
    Locatie:
    Minderhout, Belgie
    Google vindt bij mij toch aardig wat.

    Trinity Sirio .23 T-Maxx Racing Engine
     
  7. nusti

    nusti

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    967
    Locatie:
    Tilburg
    en dan staat erbij discontinued......oftewel niet leverbaar. ook bij the border kan ik het niet zo snel vinden , alleen de onderdelen. Zelfs bij amain is hij nite te krijgen, alleen de 523 en die is in backorder.
    Een andere optie is een motormount van new era erop zeteen en dan bij je keuze vrij, elke motor past op deze motorsteun. Oftwel je gaat naar pk, haalt de goedkoopste force motor die je kunt vinden en je bent voor een paar centen...je hoeft ook niet stad en land af te zoeken naar een motor die specifiek voor de revo is gemaakt...
    Maak alleen niet de fout die ik heb gemaakt...een lrp .28 motor erop zetten, daar houd de gearbox niet van
     
  8. bij the border kon ik hem idd ook niet vinden. maar hij moet toch ergens te koop staan!
     
  9. MeX101

    MeX101 Guest

    haha dat is me wat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
  10. willy1986

    willy1986

    Lid geworden:
    16 jan 2007
    Berichten:
    138
  11. nusti

    nusti

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    967
    Locatie:
    Tilburg
    daar zou ik niet eens over nadenken en meteen kopen, voor deze prijs heb je dan echt een superkoop...
     
  12. zit er veel verschil tussen de standaard 3.3 en de TM-523 qua prestaties?
     
  13. willy1986

    willy1986

    Lid geworden:
    16 jan 2007
    Berichten:
    138
    JA!
    Duidelijk meer koppel! Wheelies met gemak...:zon:
     
  14. Weet iemand het verschil in gewicht tussen de std 3.3 talon banden/velgen combinatie en een setje proline 40-series dish velgen/bowties?
     
  15. savage .26 picco

    savage .26 picco Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    8.470
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Precieze verschil weet ik niet .... Maar naar mijn gevoel zijn m'n Proline's lichter als de standaard Talon's ;)

    Ze rijden in ieder geval wel een stuk beter de Proline's met de Bow-tie's , neem wel de off-set versie ;)
     
  16. ja die talons zijn veels te lomp..

    Ik ga binnenkort de forward only installeren en ik wil die sensor van de versnellingsbak ook wel weg.

    Maar als je die weggaat houdt je een geniepige opening over waar zand en kleine steentje in terecht kunnen komen, hoe hebben jullie dit opgelost?
     
  17. Trouwens, ik heb een rb 523 maar ik kom erachter dat de standaard motorsteun niet past.

    Weet iemand waar je een losse motorsteun passend voor de rb523 kan kopen, nieuw of 2e hands?
     
  18. savage .26 picco

    savage .26 picco Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    8.470
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Hier in Nederland heeft The Border ze in ieder geval gehad ... kan je eens proberen ...

    Of anders de RB importeur voor Nederland 2brothers ..

    Buitenland maak je een goeie kans bij A-mainhobbies.

    Heb er eventueel nog wel 1 van Sirio (zelfde alleen andere stempel erop)
     
  19. bedankt voor je reply, je hebt een pm..
     
  20. ik heb de TM 323 besteld omdat de TM 523 niet meer leverbaar was.
    zit er veel verschil tussen die 2 motortjes?

    gr. martijn
     

Deel Deze Pagina