Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Hoi Mini-Mopar,

Jij bent straks de eerste !
Die paar dagen maken dan echt niet meer uit!

Sterkte chokie :wink:

hey dank je wel allen ik zat all te twijfelen maar nu weet het zeker revo 3.3 wordt het oh en je betaald hier in nederland als ik het goed hebt 19% btw over het bedrag

De douane kan een pakketje heel erg lang ophouden... Ik heb pas ook bij TowerHobbies besteld en dat was met een week in NL en toen nog eens 3 weken bij de douane. Nog even geduld dus 8O

Hey

Hij woont in belgie dus het zal daar wel anders zijn.

Maar ik heb een vraagje welke banden hebben jullie onder de revo zitten? Ik heb zelf Dirt Bonz van HPI. In de standaard banden had ik een slag inzitten na een tijdje

Groetjes Speedy

PS Ik hoop dat ik vandaag mijn onderdeel binnenkrijg. Heb vakantie en het is prachtig weer.

Heyy,

Nu sta ik ook op het punt om een REVO 3.3 aan te schaffen, ook al eerste nitro wagen.
Nu ben ik nog even aan het afwachten wat de douanekosten gaan zijn bij Mini-Mopar.weet ik direct hoeveel mij dat totaal gaat kosten.

Het is wel zo , als je bij tower besteld dat je je zending als gift kan verschepen zodat er geen waarde op het pakketje komt te staan.
Zie ik dit verkeerd of is dit een mogelijkheid om die kosten te ontwijken?
Je kan zelfs 2 zinnen ingeven die dan op de verpakking komt te staan voor bv. een verjaardag :)

In ieder geval wacht ik nog heel even af ...

Greetz

Hoi Speedy Consales,

Ik rij met Proline Maxx Mashers.
Goede grip op bijna elke ondergrond.

Hoi Hazzy,

Die gift verzendingen, daar doet Tower juist niet aan.
Anders krijgen zijzelf problemen met de overheid.

Ik heb mijn spullen toendertijd via een goede kennis in de States laten bestellen en die heeft het voor mij als gift verstuurd!
Maar zij had al ervaringen dat dit verkeerd afliep.
Ze heeft het toen pas verstuurd rond de kerstperiode, dan is de douane lekker druk en dan is het vrij logisch dat er veel cadeautjes worden verstuurd.
Bij mij is toen alles vlekkeloos verlopen.

Groeten chokie :wink:

Mmmm..als je kijkt op de site van towerhobbies kan je toch de optie gift aanklikken.Dan kan je het adres ingeven van degene bij wie het pakket moet aankomen en een adres van wie dat er de order geeft.
Of zou dit dan enkel voor verzending in de USA zijn?

Damn, daar gaat mijn plan :wink: hehe

Dan zal het met douanekosten bij zijn...

greetz

Yo Hazzy,

Anders stuur je ze toch een mailtje met jouw specifieke vraag.

Succes!

Groeten chokie :wink:

Hoi hazzy

Ik heb mijn auto`s bij rob gekocht www.robsrchobbies.com hij heeft ook wel de revo 3.3 maar moet je hem ff mailen. Hij heeft de site niet up to date. Hij is niet duur maar als je vraagt of hij gift en 100$ waarde erop wil zetten doet hij dat

groetjes speedy

tnx speedy consales...

Ik zal eens een mailtje sturen en wat info vragen.
Zou wel super zijn , alvast bedankt! :wink:

greetz.

Voor wat betreft het bestellen uit de USA; Towerhobbies verstuurt wel degelijk pakketten als gift naar Europa, maar daarmee kom je niet onder de douane uit. Het is namelijk een nogal groot pakket, en redelijk zwaar, en helaas zijn ze bij de douane niet helemaal achterlijk :cry: Hoewel het daar af en toe wel op lijkt :wink:

Ik ga er gewoon van uit als ik iets in de USA bestel, dat ik net als de meesten van ons invoerrechten en BTW moet betalen. Alles wat er dan doorheen glipt (meestal het kleine spul) is mooi meegenomen.

Aangezien ik vandaag nog steeds niets aan had gekregen, vanmiddag maar eens even gebeld met ABX Logistics hier in Belgie......zij verzorgen hier de inklaring en aflevering, in NL doet TPG/TNT dat voortaan.(voorheen GLS) Na 5 minuten wachten, 3 x doorverbonden te zijn, 3 x het referentienummer te hebben gegeven, 2 x uitgelegd dat ik al een factuur naar ze heb opgestuurd om de waarde aan te geven, kreeg ik eindelijk iemand die in gebrekkig Nederlands met een zwaar Frans accent, me iets meer kon vertellen....

Tja, het pakket lag klaar voor inklaring, dit zou zo snel mogelijk gebeuren.
" maar meneer, ik heb vorige week donderdag al een factuur gestuurd per email, nu is het bijna een week verder?".
Tja, we hebben hier zoveel dossiers liggen die ingeklaard moeten worden, we kunnen niet alles tegelijk.
"dat is toch een probleem van ABX Logistics? Niet mijn probleem? Ik betaal toch voor een snelle levering aan de Amerikaanse post?"
Tja, maar U bent niet de enige, en we hebben zoveel werk dat we het allemaal niet sneller kunnen verwerken.
"dus het ligt daar nu al bijna een week, en jullie hebben er nog niets mee gedaan? Hoelang gaat dat nog duren?"
Tja, ik zal zeggen dat ze er spoed achter moeten zetten....maar we hebben het heel erg druk.
"ik ben hier niet blij mee meneer. Hier heb ik niet voor betaald. Dat jullie onderbezet zijn is niet mijn probleem!"
Tja, ik zal het doorgeven meneer....waarschijnlijk wordt het voor het wekend, of anders na het weekend bij U bezorgd.
"bedankt voor niets!"
Au revoir meneer...

Dus ik reken er maar niet op dat ik hem dit weekend heb :cry: Gelukkig is het niet zo'n lekker weer, anders zou het helemaal vervelend zijn! :roll:

ABX sucks!! :evil:

Fred

Triest verhaal...

Op die manier zie je er al tegenaan voor bijna 100euro iets te laten laten overkomen vanuit de states.

Ik ga nog even wachten op een reply van www.robsrchobbies.com , als die eventueel mij de taxen kan doen ontglippen...of verminderen dan ga ik voor hun manier.

scheelt wel een hoop geld natuurlijk.

In ieder geval hoop ik dat je REVO er snel zal zijn mini-mopar,
Dat je snel kan gaan bashen!! :D

greetz...

Hey hazzy

Als ik bij rob bestel heb ik het meestal binnen 2 weken in huis. Op een bedrag van 100$ gift hoef ik meestal maar 25 euro te betalen aan de postbode. Verder kun je het helemaal gratis doen. Door te vragen of rob tante truus (of weet ik veel op het pakket te zetten) dit heeft iemand gedaan die vaak in de states besteld die ik ken. Op deze manier hoefde hij niks te betalen. Bij rob moet je met paypal betalen. Hij pakt het pakket altijd netjes en zorgvuldig in. Verder ben ik er dik tevreden over. Tower hobbies heeft ook erg goede service. Heb een keer een pakketje bij hun besteld. Wat verstuurd werd met de boot dat was zoekgeraakt. Er achteraan gebeld waarom het al 8 weken duurde. Toen zeiden ze dat ze konden zien dat het zoek was geraakt en hebben daarna het pakketje opnieuw opgestuurd maar met luchtpost en dat voor geen extra bijbetaling. Maar ik was wel 90 euro armer wat ik aan de postbode moest geven

Groetjes Speedy

Burp zei:
dizzzzzzzy zei:
hallo ik krijg net een revo2.5 aangeboden niew in doos wat mag tie kosten en wat zouden jullie doen of wachten op de 3.3
hij is zonder garantie hij zei wat heb je er voor over ? mag zelf een bod doen

Gerben uit Haarlem??

Ik volg ook een beetje die Gerben uit Haarlem. Ik ben er nog niet uit welke ik wil aanschaffen (waarschijnlijk de Hot Bodies Stadium truck) Ik heb hem een mailtje gestuurd met een vraag, maar tot nu toe nog niets gehoord. Is ie een beetje te vertrouwen? Ik vind dat ie zeer aantrekkelijke prijzen vraagt. (kan ik het niet eens voor uit de VS halen)

Maar goed, eerst mijn Savage verkopen.

mini-mopar zei:
FWE zei:
@Mini Mopar

Mag ik vragen wat u aan verzend en bijkomende (douane etc.) kosten kwijt was?

alvast bedankt

Werk je bij de McDonalds? :lol: Je mag jij zeggen hoor :wink:

Verzenden was $ 87.-, de Revo was $ 499.95. De douanekosten zal ik morgen hopelijk weten te vertellen, en dat meld ik dan even hier, ok?

Fred

Tsja, wat zal ik zeggen... netjes opgevoed.

Ik heb inmiddels contact gelegd met Gerben (hij was op vakantie) en moet zeggen dat het er vriendelijk en gemoedelijk aan toe gaat. Jammer dat ik (voorlopig) geen zaken kan doen met hem. Zijn voorraad is op

hoi hallo ik heb een vraag want ik hoor uit verschillende hoeken dat het start de revo problemen hebt met het 1 x starten van de motor wat is jullie ervaring daarmee

De knoop is dan toch maar doorgehakt.
Ik heb me gisteren ook een revo3.3 aan geschaft...

Dat hij nu maar snel hier is want ik heb er zin in! :D

en mini-mopar?
Al vorderingen met de douane?

kunnen we in de toekomst is een keertje gaan bashen :wink:

greetz
Hazzy

Back