Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wen;3391212 Merken zoals hpi zei:En wen ook te krijgen op elke straathoek ?
En wen ook te krijgen op elke straathoek ?
Nou moet je niet gaan lopen schreeuwen dat je met alleen traxxas dingen kapotrijd. Er gaan gewoon dingen kapot. En ja, bij de e revo wel wat meer, maar een rustler is nog zeer goed!En waarom moet je constant overal onderdelen krijgen als er haast niks kapot gaat?
Van traxxas kan ik wel begrijpen...
Nou moet je niet gaan lopen schreeuwen dat je met alleen traxxas dingen kapotrijd. Er gaan gewoon dingen kapot. En ja, bij de e revo wel wat meer, maar een rustler is nog zeer goed!
Nog nooit iets kapotgereden, alleen een spur en 1 camber in 2 jaar...
Er rijden ook veel meer beginners met een traxxas rond. Dus ja, al die vragen, die komen van hun, omdat er gewoon meer autos van zijn.
Een beginner koopt een traxxas omdat die niks anders kent. Beginners hebben vaak nooit van merken zoals, xray, mugen, losi of serpent gehoord.
En dan noem je ook wat merken op ook... Mugen heeft eigenlijk niets in de electro 1:10 klasse maar dat terzijde....
Ik ben het er mee eens dat Traxxas vaak genomen wordt omdat vele fanboys het aanbevelen, maar juist de vele fanboys zegt denk ik genoeg over de kwaliteit.