Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Het is niet de bedoeling om nonstop wheelys te maken . ik leid er gewoon uit af dat hij undergeared is omdat hij er geen trekt.
Ben niet zeker dat deze redenering juist is .
Heeft alleszins voldoende grip , de banden waren zelfs redelijk warm geworden. Zal eens mijn GSM erop zetten om de snelheid eens te meten

Hij gebruikt sand paddles, dan heb je inderdaad een kleinere pinion en grotere spur nodig.
Heb je de gear mesh niet te strak? Dan loopt het ook erg zwaar.

HHmmm,ik had nog heel even de hoop dat mijn rustler vandaag binnen zou komen,maar helaas.
Ik moest natuurlijk weer een blauwe bestellen en die was er niet meer.
Hopelijk voor volgend weekend!
Wat is volgens jullie de beste off road vertanding?.

Ik heb gisteren weer op de Brunssummerheide gereden, en voor het eerst backflips gemaakt met de rustler :)

Hier het filmpje:
(De rode rustler is die van mij)

https://youtu.be/MV3-rHOkZXo

En natuurlijk is er niks kapot gegaan :)

EDIT:
Kunnen jullie het filmpje zien zo?
Bij mij laadt het namelijk niet.

Yess,gaaf filmpje,als ik zo een terrein in de buurt had ging ik elke dag wel rijden!

Zijn dat proline badlands 2.2?
Maar moeten er dan wel 4 op om goed off road te rijden?,het is tenslotte een 2wd,of vraag ik nu iets heel doms?

Ps
geweldig die back flip!

HHmmm,ik had nog heel even de hoop dat mijn rustler vandaag binnen zou komen,maar helaas.
Ik moest natuurlijk weer een blauwe bestellen en die was er niet meer.
Hopelijk voor volgend weekend!
Wat is volgens jullie de beste off road vertanding?.

Ik rij 19/86 offroad en tot 21 t/m 25/86 onroad.
Ik rij ook alleen maar met 2s lipo`s sneller hoeft niet voor mij.

Ik ben ook van plan alleen maar 2s te gaan rijden.
En dan voor zeg maar 95% off road,on road alleen mischien iets testen of zo.
De rustler staat wel lekker hoog op die 2.8 badlands.
Passen die zo onder de rustler, of moet je nog iets aanpassen?.

Nee, die gaan er zo onder. Ik heb geen clips op de veringen, stock staat ie perfect. Hij staat inderdaad lekker hoog. Je kan gewoon overal overheen, en je hebt heel veel grip:)
De banden dempen ook harde klappen.

Hoi,

Zelf rij ik meestal onroad. Ook rij ik 3s. Ik heb wel een aluminium gearbox voor de koeling. Omdat ik graag snel rij moest ik tegen de wheelies gewichten plakken op de vooras. Maar nu geen wheelies meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de links van de HK lipo's.
Heb ik het nu goed gezien dat jullie hard case lipo's gebruiken?
Waarom de harddcase?

De hardcase is niet nodig. Ik heb ook een 3s lipo zonder hardcase. Het is gewoon extra veiligheid.
Tenminste... Dat is hoe ik het zie ;)

Ik heb gisteren weer op de Brunssummerheide gereden, en voor het eerst backflips gemaakt met de rustler :)

Hier het filmpje:
(De rode rustler is die van mij)

https://youtu.be/MV3-rHOkZXo

En natuurlijk is er niks kapot gegaan :)

EDIT:
Kunnen jullie het filmpje zien zo?
Bij mij laadt het namelijk niet.

Ziet er goed uit :) ... toevallig precies dezelfde plek waar wij vorige keer ook zijn gaan staan!

Baal er een beetje van dat ik zo'n druk weekend heb :( ... was graag even gegaan.

Zo,net even 2 lipo's bij HK besteld.
De zippy traxxas 6000 mha.
Scheelt weer solderen.
En gelijk maar de integy imbus set mee besteld.
Laat nu de rustler maar komen :-)

Je moet wel heel goed uitkijken met de balance kabels. Die zijn hard en buigen niet goed waardoor de soldering breekt. Ik spreek uit ervaring ;)

Back