Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Jup. Zijn al 2 zippy traxxas overleden door die gebroken balancekabels. Doe die nooit meer. Heb nu alleen nog nanotech hardcases en gensace

Na de laatste reparatie heb ik de hele bovenkant in de smeltlijm geïsoleerd zodat het niet meer kan bewegen. Nu heb ik er gelukkig geen last meer van.

oke,bedankt ik zal het in de gaten houden!
Dat de draden hard zijn heb ik idd ook bij de Yuki hardcase lipo van mijn tt01.
Alleen daarvoor een balance verleng kabeltje besteld bij the border.
Maar dat van die smelt lijm begrijp ik niet helemaal?

oke,bedankt ik zal het in de gaten houden!
Dat de draden hard zijn heb ik idd ook bij de Yuki hardcase lipo van mijn tt01.
Alleen daarvoor een balance verleng kabeltje besteld bij the border.
Maar dat van die smelt lijm begrijp ik niet helemaal?

oke duidelijk

Hoi,vandaag jarig en wat brengt de post?
Mijn rustler vxl,met rpm bumper en weelybar en proline badlands, mijn lipo's samen met mijn turnigy imbus set,alles in 1x,toeval?
Mijn dag kan niet meer stuk.
Gelijk alles gemonteerd en vanmiddag dan maar even buiten proberen.
Maar wat is die rustler snel zeg !,en wat een grip hebben die badlands! geweldig.

Hoi,vandaag jarig en wat brengt de post?
Mijn rustler vxl,met rpm bumper en weelybar en proline badlands, mijn lipo's samen met mijn turnigy imbus set,alles in 1x,toeval?
Mijn dag kan niet meer stuk.
Gelijk alles gemonteerd en vanmiddag dan maar even buiten proberen.
Maar wat is die rustler snel zeg !,en wat een grip hebben die badlands! geweldig.

Super.. gefeliciteerd!

Ik ga ook alles op alles zetten om dit weekend eindelijk eens met de badlands te gaan rijden!

Even een vraagje:

Als ik rechtdoor rijd, en ik stel de trim in dat hij rechtdoor rijdt dan gaat dat goed. Maar als ik hard rem, dan trekt ie daarna iets naar links of naar rechts.
Is dat een probleem aan de binnenkant van mijn stuurservo of moet ik het ergens anders zoeken?

Hoi hoi,even een vraagje.
Mijn Rustler vxl is waterproof volgens traxxas.
Nu wil ik hem eigenlijk gewoon onder de douche helemaal schoonspoelen met een rustige waterstraal.
Heeft een van jullie dit al eens gedaan?
En behalve goed laten drogen is er nog iets wat ik wel of niet moet doen?

Mvg Ewald

Back