Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De stampede 4x4 vxl gehad. Erevo 1/8 en 1/16. Verder ook de rustler en misschien nog wel meer traxxas. Welke me het meest beviel? De Stampede 4x4 vxl. Iedereen heeft het bij deze truck over instabiel etc.ik dacht dat de rustler al een fijne vooruitgang was tov de 1:12 buggy?
wat stel jij voor?
die stampede ziet me er net te lomp uit en minder stabiel bij het snellere/lompere werk
maar ik sta open voor tips![]()
Ik meende 2e hands haha. Als je een nieuwe haalt zou ik van traxxas alleen de stampede 4x4 aanraden. Na alle traxxas modellem beviel deze me het meest. Maar sowieso is nieuw kopen weggegooid geld. Weet trouwens wel wat je koop 2ehands.Je bedoeld de rustler boven de 2wd stampede?
En de prijzen zijn op een bekende webshop:
Rustler vxl €400
Stampede 2wd €240
Stampede 4wd vxl €540
Groooote verschillen..
Nou ja er kunnen verassingen zijn maar op marktplaats word ook wel mooi spul verkocht. Kijk naar wanneer het model op de markt is. Dan kan hij ook niet ouder zijn dan op dat moment.oké, bruikbare tips.
en ik keek idd alleen maar naar nieuw omdat ik geen zin heb om, zoals jij al aangeeft, een afgeragd 2ehandsje te kopen met allerhande reparaties onder de kap...
we kijken en lezen nog even rustig verder![]()
Ik denk wel maar zeg eens wat meer; wil jij snel, supersonischsnel of jumpen. Weet ik veel, er zijn nog wel meer dingen. Wil je per se in de blubber of maakt het niet uit als er regen valt om dan niet een keer te gaan rijden. Hangt wel aan veel af. De scte zal weer niet zoveel hoger zijn dan die hoge stampede.De vxl rustler, heeft die onder het "luxere spul" waar over gesproken werd, ook al de stalen aandrijfassen?
Of moet de vxl uit de doos ook nog tal van bash-proofing mods hebben?
De dune racer begint na zijn geschatte 30 runs nu al serieuze slijtage in de aandrijving te vertonen en het sleutelt niet zo handig en "open" als bij de traxxass-en...