ik zie geen filmpjes 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk eens wat er gisteren ook is binnen gekomen.... na lang wachten eindelijk mijn Proline Dirt Hawg's 30 series banden. Wat een schoonheden
Maarrrr... dat lijmen valt vies tegen zo voor de eerste keer. Er zit nog meer lijm op mijn handen dan op de banden.
Yes, 3 lagen antraciet metaliek met daarover 3 lagen blanke lak van Motip.
Het oude chroom was niet zo mooi meer.
Ligt er aan. Ik heb ze eerst helemaal geschurd met scotch-bright en daarna ontvet. Toen een dun laagje van de Tamiya spuitverft erop gespoten en een dag laten uit harden. Met deze spuitbussen kan je niet snel achter elkaar lagen aanbrengen aangezien de nieuwe laag dan de oude weer losweekt en je een grote druipende massa krijgt. Dus het heeft mij in totaal 5 dagen gekost.
Elke dag één laag kleur. En de vierde dag een laag blanke lak en de volgende dag nog twee lagen. Daarna alles 2 dagen uit laten harden voor gebruik. Dan is je lak pas echt goed uitgehard.
Bij de vorige velgen had ik dat ook zo gedaan en toen ik de banden op had gereden en los had gekookt zat de lak er nog prima op!
Vooral door de blanke Motip lak, die wordt vrij hard....
Heb op mij anaconda's meer dan een maand moeten wachten ,is inderdaad moeilijk voor belgische en nederlandse verdelers om eraan te geraken .
Ik heb alleen achter en ze zijn 2e hands
Ik heb nog een nagelnieuw setje in verpakking liggen trx 3776a en die gaan in de verkoop zie mijn andere te koop topic![]()