Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Iig, jouw redenering klopt voor geen meter.

Mijn redenering?,:mrgreen: zijn gebaseerd op je eigen beweringen .

Feitelijke is wel dat ,mijn redenering qwa snelheid wel bewezen is en ook terug is te vinden op het forum ,ook de manier van meten met een "smartphone"

Als je niet het tegendeel kan bewijzen ,val je nog steeds in de "keep on dreaming!" groep.
En als je zoiets beweerd qwa snelheid moet je dit ook wel kunnen weerleggen. Schrijven en uitvoeren zijn twee verschillende dingen...
Suc7

Mijn redenering?,:mrgreen: zijn gebaseerd op je eigen beweringen .

Feitelijke is wel dat ,mijn redenering qwa snelheid wel bewezen is en ook terug is te vinden op het forum ,ook de manier van meten met een "smartphone"

Suc7

Ehm. nee.

Nogmaals wat ik heb gezien heb ik gezien, en dan kan er best een afwijking tegenaan zitten maar dat weet ik niet, dus het hoeft niet. Wat wel een feit is is dat een Rustler VXL met eventueel kleine aanpassingen gewoon ook minimaal 70MPH haalt.

Jawel hoor. Makkelijk. Het enige wat eraan veranderd is zijn dat ik RPM draagarmen heb. Achter bespaart dat 10 gram en voor 4 gram dacht ik. Denk niet dat dat wat uitmaakt. Ook heb ik voor de bumper een gewicht vastgemaakt. Dit zodat hij stabieler is en dus geen wheelies etc. maakt.

draagarmen zullen idd uw wagen sneller doen rijden!!!! Laat me niet lachen. Ga eens naar een onroad circuit gaan kijken waar ze effectief 100 halen en je zal raar opkijken. En dan nog, wat ben je met een offroad die 120 kan? Ik wil gerust met mijn buggy die 65 a 70 max rijd tegen u op circuit rijden. Eens zien wie er snelst rijd en het meeste plezier zal hebben en het met gemak 8 uur vol zal houden ;) tkleinste kind kan het gas open trekken maar zegt niks over uw rijkwaliteiten.

De app gaf op zich een keurig snelheid aan. Maar het leek wel of hij ergens een "piek" snelheid had gemeten wat niet klopte.

Ik wil alleen maar zeggen dat jou app misschien dit zelfde heeft gehad. Het is natuurlijk wel erg sterk dat er maar weinig tot geen rustlers standaard deze snelheid halen. En of het nu wel of niet zo is. Als je snelheid zeker wil weten is het beter om dit niet met een app te doen denk ik zo.

Hier een filmpje over de rustler van iemand die test of de snelheid die op de doos staat haalbaar is:
[media=youtube]KkA4sy8xgI4[/media]

Het lijkt er dus op dat die snelheid niet echt overtrokken is, maar je moet natuurlijk wel de extra stappen (vertanding en accu) in orde brengen om het te halen.
(de tandwielen moet je volgens mij los bijkopen)
Maar dat staat er ook duidelijk bij
Grts

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb alles wat je kan veranderen aan een Rustler wel zo'n beetje gehad. Geloof mij a.u.b.: die gaat echt geen 120 halen...... In ieder geval niet met ''standaard'' aanpassingen.

draagarmen zullen idd uw wagen sneller doen rijden!!!! Laat me niet lachen. Ga eens naar een onroad circuit gaan kijken waar ze effectief 100 halen en je zal raar opkijken. En dan nog, wat ben je met een offroad die 120 kan? Ik wil gerust met mijn buggy die 65 a 70 max rijd tegen u op circuit rijden. Eens zien wie er snelst rijd en het meeste plezier zal hebben en het met gemak 8 uur vol zal houden ;) tkleinste kind kan het gas open trekken maar zegt niks over uw rijkwaliteiten.

Weer zo'n figuur die niet zo goed kan lezen blijkbaar. Ik zei: Denk niet dat dat wat uitmaak.

Ik heb alles wat je kan veranderen aan een Rustler wel zo'n beetje gehad. Geloof mij a.u.b.: die gaat echt geen 120 halen...... In ieder geval niet met ''standaard'' aanpassingen.

Kan best dat de app een beetje afwijkt, maar ik kan wel zeggen dat het verschrikkelijk hard ging. Sowieso wel boven de 100.

Weer zo'n figuur die niet zo goed kan lezen blijkbaar. Ik zei: Denk niet dat dat wat uitmaak.

Nja, tkomt wsl door uw wisselvallig en vijandig gedrag hier op het forum en uit uw andere posts kan ik alleen maar opmaken dat jij hoog van de toren blaast en mensen die met echte vragen zitten geen opbouwende info geeft, zelf weinig kennis hebt van afstellen en dergelijke en de mensen die wel goede tips geven gewoon afz***t. Zo brengt u de personen die hulp nodig hebben enkel op een dwaalspoor en dat kunnen ze missen als kiespijn.

Nja, tkomt wsl door uw wisselvallig en vijandig gedrag hier op het forum en uit uw andere posts kan ik alleen maar opmaken dat jij hoog van de toren blaast en mensen die met echte vragen zitten geen opbouwende info geeft, zelf weinig kennis hebt van afstellen en dergelijke en de mensen die wel goede tips geven gewoon afz***t. Zo brengt u de personen die hulp nodig hebben enkel op een dwaalspoor en dat kunnen ze missen als kiespijn.

Belgium: 12 points :thumbsup:

Nou... mijn speedrun van 85km/h heeft heel wat stof doen opwaaien :)
Ik zal de app morgen eens testen in mijn personen auto...

Ik vond 85km/h op een 2s wel goed... alleen shocks verlaagd en 31/76 gemonteerd

Neehoor. Ik beantwoord niemand zijn vraag echt. Als mensen vragen hebben beantwoord ik die enkel wanneer ik ze weet. Anders reageer ik niet. Op dit forum is meer dan genoeg kennis. Dus dan is er vast wel iemand die de vraag beter kan beantwoorden. De laatste posts van mij bestaan niet uit antwoorden op vragen. Mensen beweren hier dat MIJN Rustler geen 120 heeft gehaald, dat is wat zij vinden/denken. Maar ik heb toch echt gezien dat er op de teller 119,4 stond.

Nou... mijn speedrun van 85km/h heeft heel wat stof doen opwaaien :)
Ik zal de app morgen eens testen in mijn personen auto...

Ik vond 85km/h op een 2s wel goed... alleen shocks verlaagd en 31/76 gemonteerd

31/76 op 2s? Is dat niet zwaar? :rolleyes:

Heb het zelf nog nooit geprobeerd namelijk

Is een 2s 5800mah 35c dus meer dan 70A in principe moet dat dus gaan.

31/76 gaat hij niet minder snel... juist sneller (check je manuel maar)

Zojuist een speedrun gedaan met een nmh 8,4 3000 mah

a6uqubu4.jpg

Dat snap ik, maar ik heb het over het feit dat het met een 2s minder snel gaat dan met een 3s.

Oh zo bedoel je... ja klopt, ik ben echt benieuwd wat hij op een 3s doet. Snel maar eens bestellen.
Wel zag ik dat de anacondas flink op hun ballen hebben gehad. Ook maar eens kijken naar en set foam tires.

Heeft iemand een idee waar je een interessante set kunt kopen?

Back