Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou graag deze verlichting op mijn rustler willen zetten. om precies te zijn deze:
tc50385b.jpg
het artikel nummer is: TC56185W

ik zou niet weten waarom niet, als je meer opzoekt op het internet zal je ONEINDIG veel voorbeelden zien van verlichte auto's!

ieder zijn mening, maar ik zou zeggen ga maar voor 3s (11.1V)
je kan nog temmen door 50% trottle of door zelf wat op te letten bij het "gas geven".

Hoe vaak gebruik je de meerwaarde van 11,1v boven 7,4v ? Jou straat Rustler zal zijn power nog wel redelijk kwijt kunnen, maar als ik met mijn Rustler half gas geef maak ik al wheelies. 50% wordt redelijk snel te weinig en 11,1v blijft in mijn ogen te veel. Agja doe maar zoals Riko zegt, die weet ALLES van een Rustler.

er is geen reden om tot arrogantie en betweterigheid over te gaan Nard Cox, ik beweer hier niets, jij zegt dat.

eneuh, ondanks de feestdagen, het is examenperiode voor de meesten hier hoor.

THUNDERDOME!

Dit vraagt om een duel op asfalt (met YouTube filmpje).

Riko vs Nard Cox :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

:bye::teacher::alien::olympic::robot::rtfm::evilbat::banana::rainbow1::pc::new-bday::google::newbie::tank::music:

Riko weet hier het meeste van de Rustler (zie zijn signature (wel bekende uitspraak van Riko btw)) dus discussies verlies je zeker tegen hem Nard :mrgreen:

wat is er nu weer mis met riko's rustler?
ik vind het een pracht auto hoor...

boerjan; ikzelf zou de 11.1v nemen, rij je langer mee (is och mijn ervaring bij mijn savage flux..)
maar zoals nard al zegt die extra power gebruik je toch maar zelden

wat is er nu weer mis met riko's rustler?
ik vind het een pracht auto hoor...

boerjan; ikzelf zou de 11.1v nemen, rij je langer mee (is och mijn ervaring bij mijn savage flux..)

Wie zegt dat er iets mis is met zijn Rustler? :confused:

@Riko, ja, ik kan het nog steeds niet verwerken...

ik weet niet hoelang het je al in je nick had, want ik was al een tijdje niet op het forum geweest.
Misschien wil ik het niet weten want stel dat het er al een paar weken in zou gestaan hebben, dan zou dat wel heel erg schamelijk zijn van u....
nuja, het is tijd om u erover te zetten...dus ik vraag het je beleefd:

verwijder mijn nick in je kinderachtige signature aub.

ik weet niet hoelang het je al in je nick had, want ik was al een tijdje niet op het forum geweest.
Misschien wil ik het niet weten want stel dat het er al een paar weken in zou gestaan hebben, dan zou dat wel heel erg schamelijk zijn van u....
nuja, het is tijd om u erover te zetten...dus ik vraag het je beleefd:

verwijder mijn nick in je kinderachtige signature aub.

Geen probleem (L)

Ik vraag het je dan maar ook heel beleefd:
Wil je me a.u.b. niet meer pesten?

tiens, die laatste "discussie" datteerde van weken geleden...dus ik weet niet hoe het komt dat je nu daar nog over begint.

De eenzame feestdagen?

En zeg nu eens, hoelang staat mijn nick al in jouw signature? maw hoelang ben je al non stop zielig bezig?

Damn, die moet ik echt vaker gaan gebruiken hier :cool:

last van examenstress ofzo?
Niet meer, heb ze beide vorige week gehad, nu drie weken lang vakantie (hoef alleen een 300 pagina tellend boek over de praktische benadering van project management (in het Engels uiteraard) te lezen en wat opdrachten maken.)

wat is er nu weer mis met riko's rustler? ik vind het een pracht auto hoor...
Niets, is zeker een mooie straat Rustler!

Rij je de Savage Flux op 3S ... dang, dan mis je toch wat. Dat je met 11,1v langer rijd dan 7,4v (met de zelfde set-up en vinger control) wist ik nog niet, thanks for the info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back