Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
THUNDERDOME!
Dit vraagt om een duel op asfalt (met YouTube filmpje).
zijne excellentie.
wat is er nu weer mis met riko's rustler?
ik vind het een pracht auto hoor...
boerjan; ikzelf zou de 11.1v nemen, rij je langer mee (is och mijn ervaring bij mijn savage flux..)
maar zoals nard al zegt die extra power gebruik je toch maar zelden
ik weet niet hoelang het je al in je nick had, want ik was al een tijdje niet op het forum geweest.
Misschien wil ik het niet weten want stel dat het er al een paar weken in zou gestaan hebben, dan zou dat wel heel erg schamelijk zijn van u....
nuja, het is tijd om u erover te zetten...dus ik vraag het je beleefd:
verwijder mijn nick in je kinderachtige signature aub.
Damn, die moet ik echt vaker gaan gebruiken hier
Niet meer, heb ze beide vorige week gehad, nu drie weken lang vakantie (hoef alleen een 300 pagina tellend boek over de praktische benadering van project management (in het Engels uiteraard) te lezen en wat opdrachten maken.)last van examenstress ofzo?
Niets, is zeker een mooie straat Rustler!wat is er nu weer mis met riko's rustler? ik vind het een pracht auto hoor...
Rij je de Savage Flux op 3S ... dang, dan mis je toch wat. Dat je met 11,1v langer rijd dan 7,4v (met de zelfde set-up en vinger control) wist ik nog niet, thanks for the info.boerjan; ikzelf zou de 11.1v nemen, rij je langer mee (is och mijn ervaring bij mijn savage flux..)
maar zoals nard al zegt die extra power gebruik je toch maar zelden