Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu al mijn excuses voor het offtopic vraag maar ik zoek met grote spoed draagarm Rechts Achter voor de Rustler... Dit moet ik voor het weekend (dus morgen) hebben en via het "gevraagd" topic zal ik het waarschijnlijk niet redden...

Dus voor de lieve mensen die toevallig een arm en toevallig ook de bijbehorende schroef die het vandaag nog met de post kunnen meesturen ben ik zeer dankbaar!! :mrgreen:

probleem met de speling van de as heb ik opgelost. Zat een washer op de verkeerde plaats.

Ik heb wel weer een nieuw vraagje bedacht. Op mijn demper heb ik alu shock caps gemonteerd, maar ik heb het vermoeden dat ik deze iets te heftig heb vastgemaakt. Lekt namelijk olie en ik heb voor de tweede keer al het rubberen doppie vervangen..... Moet ik de alu shock cap handvast draaien??

hoi,
ik heb net 3655 Traxxas Rear Suspension Arms besteld bij uk motorsport,
maar nu zie ik dat de 3655x die van de slash is er precies op,lijkt en die andere niet,

weet iemand of ze mischien alle bij passen?

ik had deze gistere binnen,,,, Turnigy 5000mAh 3S 20C Lipo Pack.

wow wat zit daar power in,ik kon er bijna niet mee rijden zoveel wielspin,
heb ik maar gelijk 2 nieuwe achterbanden besteld (orginele) want ik kom grip tekort,

iemand nog een sugestie voor banden met veel grip voor offroad gras en zand?

basher pin head. Setje 4 banden voor 50 euro. Uber veel grip offroad. Als je de nopjes vergelijkt tussen de originele band en de pin head, weet je wat ik bedoel. Gister avond nog gereden in vochtig gras....geen problemen en nog wheelies maken. rij zelf op 2s

Ik rij op kort gras en zand, mijn lichtste batterij is zelfde als u.
Het zit een beetje in de afstelling van de slipperclutch om te beginnen,
bij mij staat deze helemaal dicht en dan 1/2 toer los gezet.
Ik rij op deze ondergrond het beste met de originele banden, let op om beter te kunnen sturen heb ik vooraan de zelfde liggen als achteraan.
Beetje weelspin zit er nog op maar is al een pak beter zonder kosten te doen.
Ook heb ik de TOE bijgeregeld zodat men achterste banden iets schever staan, dit scheelt vooral tegen crashen, als ik volle snelheid pak kan ik nu gewoon mijn bocht nemen.
Vering is achteraan origineel met het breedste stuk er tussen gestoken om iets stroefer te zijn. Vooraan zit er 250gr lood in om het grootste deel van de wheelies tegen te gaan.

Ik rij zo het liefste op deze ondergrond

Dat weet niemand.

Qua profiel zou ik zeggen de Gladiators, maar die Basher pin heads zullen wel van super hard rubber zijn dat lang meegaat. Nadeel van de Pin heads is dat ze onroad wel snel zullen slijten.

Hallo allemaal, heeft 1 van u allen ervaring met anti-roll (sway) bars? (Traxxas art.nr. 5589X sway bat kit Jato front and rear.)

Merk je dan veel effect, in positieve en negatieve zin?

Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik rij het meest off-road.....

Grote hamvraag; Zijn deze anti-roll (sway) bars het geld en de moeite waard om aan te schaffen?

Groeten, Jean-Baptist

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemiddag luitjes,

weet iemand toevallig de maten van het imbus gereedschap dat je standaard bij de Rustler krijgt?
Kan het zo 1 2 3 niet vinden op het wereld wijde web...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back