Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow, ik heb STRC casters + steering blocks + hub carriers gehad en na enkele maanden trouwe dienst waren ze nog zgan. En mijn Rustler heeft gemiddeld zijn tijd hoger dan 30CM van deze aardkloot doorgebracht ;)
 
Yep, men leert van zn fouten dan maar he! ;) Alleen dan vind ik het nog steeds behoorlijk apart dat ook het alu staafje wat de caster block verbind met de steering ook gebroken is! Bij de linker was die trouwens behoorlijk krom!
 
Ik heb vele combinaties geprobeerd en voor de motor niet te warm te krijgen was dit de oplossing. Heb ook alle mogelijke andere combinaties gedaan. Of hij ging veel minder snel of hij werd veel te warm.

Ik rij met de standaard accu van 8,4 V 3000mah en met een 28/ 83 vertanding.
De accu en de motor worden erg heet, de regelaar ook.
Moet toch eigenlijk niet kunnen.
Ik rij wel volgas, en dan weer vol in de rem. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben.
Standaard zit er een 25/83 op.
 
Ik zelf heb ook moeite mn temperaturen laag te houden. Heb ondertussen al eens de 90 graden aangetikt op de motor :confused:
Er zijn een aantal pinions onderweg (19, 21 en 23t) dus daar gaan we dan weer verder mee testen! :cool:

edit: ik rij trouwens wel op lipos 2S 40C 5000Mah
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand nog een goede upgrade voor de CVD? Aangezien de MIP upgrade niet echt een toppertje is als ik hier en daar op forums rond koekeloer...
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf heb ook moeite mn temperaturen laag te houden. Heb ondertussen al eens de 90 graden aangetikt op de motor :confused:
Er zijn een aantal pinions onderweg (19, 21 en 23t) dus daar gaan we dan weer verder mee testen! :cool:

edit: ik rij trouwens wel op lipos 2S 40C 5000Mah

Ben benieuwd welke pinion je het beste bevalt.
 
Wat bereik je nou eigenlijk als je met een kleinere pinion gaat rijden?
Hogere top of snellere acceleratie?

En met een kleinere pinion moet je spur toch ook weer groter?
Die vertandingen is mij nog niet helemaal duidelijk... :confused:

correct me if im wrong:

kleinere pinion - grotere spur = meer acceleratie / lagere topsnelheid
grotere pinion - kleinere spur = minder acceleratie / hogere topsnelheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top