Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
@darkfire, had ik twee weken terug ook. Zat een steentje in de pion gear en ja dat is (was) erg. Zou misschien bij jou ook kunnen zijn....

het is al weg dat geratel:D
maar als nog kon dat niet want ik had er net een nieuwe op gezet.
maar bedankt voor je reactie;)

maar wat zijn nou echte goede banden ( per 2 tot 30 euro en per vier per vier tot 50,00 euro)
ik rij vooral off-road en soms on-road.

zijn bashers dirthead goed en hoe groot zijn ze vergeleken met de standaard?
of talons (stampede) goed?

(of wat anders)

ik heb het liefst wat al kant en klaar is!

Dat geratel heb/had ik ook...
ben d`r ook nog niet achter wat het nou is/was..
Af en toe dan hoor ik het en dan (rij/bash) ik gewoon door en dan is het even later weg...

Misschien een vuiltje/steentje in de gearbox zelf?

die talons zijn een stukje groter dan de bandjes van de rustler. Hierdoor moet je ook anders gaan vertanden en mogelijk heb je dan ook een stuurprobleem (band tegen chasis). Die zou ik persoonlijk dus niet nemen.

Ik heb zelf de basher pinheads en die bevallen goed, die moet je alleen niet onroad gebruiken. De dirtheads zou misschien wel kunnen. Die basher bandjes zijn inderdaad 50 euro (in nederland) en zijn van een goed merk (afkomstig van proline)

@friit zijn ze kleiner dan de standaard of groter?(het zijn geen proline bandjes want het staat niet op de site en er had dan voor het artikel nummer pro te staan)
Maar aan de ander kant heb ik geen zin om een set van vier bandjes te nemen(tenzij het egt moet),
dus kan proline dirtworks ook?

Maar ik heb m'n rustler twee maanden en ik heb er goede ervaringen mee ( wel wat gebroken bij m'n eerste ritje en en tot nu toe nog twee onderdelen ),
maar de mijne heeft het overleeft toen er een auto over heen reed.(volgens mij puur geluk):banana:
En ik hed wat problemen op het begin (verkeerde stekker, geen pion gear enz.)
dat ik een gratis accu kreeg.:D

Laatst bewerkt:
@ darkfire: ik heb nog bandjes te koop! Kijk maar in het verkoop topic!

Wat betreft dat geratel, dat heb ik ook regelmatig maar dan komt het van mn aandrijf asjes (de yokes als ik goed heb) af... Die zitten iets los en dan tikt dat af en toe tegen je armen of iets aan. Ik heb het al vanaf het begin maar tot nu toe niks kapot!

Laatst bewerkt:
die basher bandjes zijn net zo groot als de stock rustler bandjes. De basher staan idd niet op de site van pro line omdat ze onder een andere naam worden verkocht. Als je echter op de band zelf gaat kijken staat daar het logo van ..... proline

Dat van die Dirt Works 2.2".... denk niet dat die om de standaard velg past. Ik hem zelf namelijk zelf de dirt Hawg 2.8" en die zijn speciaal voor de velg gemaakt, een 2.8" velg.

die basher bandjes zijn net zo groot als de stock rustler bandjes. De basher staan idd niet op de site van pro line omdat ze onder een andere naam worden verkocht. Als je echter op de band zelf gaat kijken staat daar het logo van ..... proline

Dat van die Dirt Works 2.2".... denk niet dat die om de standaard velg past. Ik hem zelf namelijk zelf de dirt Hawg 2.8" en die zijn speciaal voor de velg gemaakt, een 2.8" velg.

ok ach maar ik wil zoiezo kant en klare bandjes;)

hallo

ik wil anaconda banden gaan kopen maar ik weet niet of ik alleen achter moet doen voorbanden zijn ongeveer nog helemaal goed en ik wil ze zelf bij pk racing kopen maar ik vind ze daar nog duur weten jullie nog goedkopere webshops??

bedankt

robert

hallo

ik wil anaconda banden gaan kopen maar ik weet niet of ik alleen achter moet doen voorbanden zijn ongeveer nog helemaal goed en ik wil ze zelf bij pk racing kopen maar ik vind ze daar nog duur weten jullie nog goedkopere webshops??

bedankt

robert

volgens mij is er teminste niet in nederland een goedkopere webshop want het is de standaard prijs
je kan ook tweedehands proberen;)

mijn motor wordt warm na een halve (7-cell) accu.
maar bij een 6-cell is nadat 3/4 ervan heb leeg gereden.
wat is een oplossing? ik heb al een 19T pion gear en een 90T spur gear.:confused:
en hoe goed is een heatsink?

kan het ook zijn dat er iets mis is in de gearbox?

@friit volgen mij kan de banden van de stampede wel op de rustler want blokrijder heeft het ook.
en het staat op de site.

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort HPI Geolandars op mijn Rustler (voor en achter). Ik dacht dat het een goede aankoop was maar nu ligt mijn rustler nu om de paar minuten op zijn dak als ik ga rijden. Dit is voornamelijk als ik op de straat rij. Met mijn stock rustler banden en anacondas had ik hier nooit last van en ik begin er nu een beetje flauw van te worden.

Wat is de goedkoopste manier om dit te voorkomen? (en dan niet de optie om geen scherpe bochten meer te maken...)

Wat vering betreft heb ik de standaard shocks met 30wt olie erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back