Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee,

Na flink wat lezen in het topic
Had ik toch nog even een vraag.
kunnen jullie aanbevelen om dit uit Hongkong over te laten komen of zeggen jullie dan van doe maar niet want dit gaat je handen vol geld bij de douane kosten als ze je pakken?

neem de prijs op de site, tel verzendkosten erbij, reken dit om naar eurotjes, tel er btw bij, tel er douanekosten bij en vergelijk dit getal met een nederlandse winkel, en dan.... heel belangerijk is dit verschil je garantie waard.

ik lijk nu mss stom maar hoeveel zijn de douanekosten?
4% ?
Ik kon hier niks over vinden op google

19% BTW over de prijs van de auto
5% douane kosten over het totale bedrag incl. verzendkosten
12.50 invoerrechten

Ik denk dat je met de huidige dollar koers beter in Nederland kunt gaan shoppen, ook ivm garantie en vragen.

Zo vanavond ff met mij vxl gereden wat is dat ding toch snel!!

Nu zat er de standaard gearing in de wagen volgens mij 25/83. Nu wil ik nog een beetje sneller gebruik mijn andere auto's wel voor offroad! Volgens de manual zou ik er dan 31/76 in moeten stoppen en op 3S moet rijden. Nu wil ik dat zeker maar ik wil zowel op 2S als op 3S rijden.

Iemand tip voor een goede gearing?

Zozo Roy! 5 kilo lood aan de voorkant bevestigd? :p
Dat ga ik m'n lieve Rustler niet aandoen! ;)

Gr,

Dennis.

Het lijkt meer dan het is... het is maar 100 gram.. het zijn kleine 5 gram blokjes dus tja wel wat ruimte nodig...
Morgen ga ik hier in de buurt met m`n zwager en zijn slash 4x4 in een 40m bij 20m paardenbak rijden dan post ik erna wel hoe de rij eigenschappen zijn geworden

Ik vind dat lood geen slecht idee, aangezien ik zelf ook wheelie's blijf maken met dat ding! :p

Moet binnenkort maar eens gaan kijken. Misschien dat ik nog wat in de viskoffer heb liggen! ;)

Gr,

Dennis.

Zo vanavond ff met mij vxl gereden wat is dat ding toch snel!!

Nu zat er de standaard gearing in de wagen volgens mij 25/83. Nu wil ik nog een beetje sneller gebruik mijn andere auto's wel voor offroad! Volgens de manual zou ik er dan 31/76 in moeten stoppen en op 3S moet rijden. Nu wil ik dat zeker maar ik wil zowel op 2S als op 3S rijden.

Iemand tip voor een goede gearing?

ik rij al altijd op 3s en de standaard gearing, er is geen enkel probleem om zo te gaan rijden.

ja ik denk dat ik idd toch maar in NL ga halen want als ik zie wat ik erbij moet lappen mocht ik gepakt worden helpt het niet echt en net wat jullie zeggen dan ben ook gelijk de garantie kwijt.

Nou es zorgen dat ik geld heb :p

Garantie hou je gewoon hoor. Is alleen lastig aangezien je de wagen / het onderdeel dan terug naar HK moet sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back