Nope, een heatsink kun je vergelijken met wat er op je ESC zit. De koelvinnetjes zeg maar. Ik denk dat mixit weer te snel of niet gelezen heeft want jij hebt het over de motor en mixit over de ESC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een heatsink is het stuk metaal, die ventilator is optioneel en hoeft er dus ook niet op te zitten.een heatsink is toch een stuk metaal met een ventilator![]()
Nope, een heatsink kun je vergelijken met wat er op je ESC zit. De koelvinnetjes zeg maar. Ik denk dat mixit weer te snel of niet gelezen heeft want jij hebt het over de motor en mixit over de ESC.
Elk segment heeft 3 bronzen haakjes. Je ziet ze niet, want het zit binnenin. Als die losgeschoten zijn, kan de antenne langer worden. MAAR een segment kan nu ook helemaal loszitten en erafvallen. Het lijkt bij jou nog vast te zitten. Als het maar een centimetertje langer is of zo, dan is er niet zoveel aan de hand (voor wat betreft het zenderbereik), maar verzeker je erzelf goed van dat alle segmenten nog goed vastzitten.maar hij lijkt eerder langer dan korter maar dat kan ff niet toch?
Je kan een losse antenne niet repareren, gewoon een nieuwe kopen en erin schroeven.en om te repareren woon je aan de andere kant van het land.:sad:
Als je dit te duur vind, dan is deze hobby niet geschikt voor jou. Ik heb net voor 100 euro aan banden voor mijn savage gekocht en ook nog voor 35 euro aan hex hub converters....maar een nieuwe antenne kopen lijkt me iets te overdreven.(10,- !)
Het is niet goed om zonder antenne te zenden. dan kan je zender stuk gaan, want de eindtrap in de zender kan zijn energie niet meer kwijt en wordt te heet. Ik moet zeggen dat ik het nog niet mee heb gemaakt.ik heb hem al een keer eruit gedraait iis da erg?
Ja hoor, we hebben allemaal een antenne op voorraad, want stel je voor dat ik mijn zender eens zou laten vallen.... get realof kan ik er eentje van iemand krijgen?
@dikke hond, het kan toch geen kwaad om een heatsink met ventilator te kopen
en dan hoef ik niet ff te stoppen met rijden om de motor te laten afkoelen. en voor 10 eurie heb je er al eentje met ventilator!
Het kan ook zeker geen kwaad!maar ik ben nog steeds van mening dat als je motor zo heet word met een ''normale'' set-up dat je eerst naar je vertanding bijvoorbeeld moet kijken!
Een fan zou ik niet doen vanwege al het vuil en steentjes. Als je dan offroad gaat is het binnen de kortste keren kapot en dan is het gewoon zonde van het geld.
Nogmaals, ik probeer je te helpen.
Regel nou eens een thermometer,