Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat moet je alle maal doen als je in de sneeuw wilt rijden?(ik ga niet op wintersport ofso, ik vraag dit anders is het hier zo stil:P)

De boel is waterdicht... dus tja inderdaad boel aansluiten en gaan met die banaan...

Ik blaas em met de compressor altijd helemaal schoon en droog en hij is dan weer als nieuw!

Ik heb ook een traxxas rustler XL-5, en rij nu rond met de Titan 12T motor geinstaleerd.
Een vriend van me heeft de upgrade gedaan naar brushless met het Traxxas Velineon en dit wil ik dus ook graag...Dit setje kost wel weer 180 eurie's..

En nou is mijn vraag of jullie ervaring hebben met andere brushless setje's (motor + regelaar) die evt. goedkoper zijn en/of beter presteren.

Alvast bedankt!

Het was weer genieten op de BMX baan met de Rustler. Nard zal binnekort weer met een setje filmpjes komen dus dat word weer genieten geblazen!

ps. uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er binnenkort een ''onverwoestbare'' Rustler te koop komt! ;)

Lipo

ben op zoek naar een lipo voor mij rustler vxl.

1. als ik het goed heb moet ik een 3s 20c lipo hebben toch?
2. en wat zijn nou precies de maximale afmetingen die ik kan nemen?
3. gaat 5000mah ook sneller als 3000mah of is dit alleen voor de rijtijd?
4. Hard of soft case?

1. Nee, als je 2S wilt rijden moet je geen 3S kopen. Aangezien je deze vraag stelt denk ik dat 2S meer dan genoeg is voor je.
2. Dat kun je zelf opmeten als je een Rustler hebt niet?
3. 5000mAh gaat alleen sneller als de C waarde een beperkende factor is. In 99% van de gevallen zal 3000mAh iets sneller zijn omdat het lichter is. Maar de meeste rijden met 5000mAh.
4. Wat je zelf wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back