Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
op zich maakt een kleur niet zo heel veel uit want je moet er later weer een nieuwe body kopen( ga ik van uit), er je kan nu ook een rustler body kopen die het zelfde is als de standaard maar je moet zelf de basis kleur geven. roze of groen of lichtblauw of paars.
dan heb je je echte eigen kleur!

Koop de laatste, die zonder body!

3705_3qtr_chassis_m.jpg

heeft dit nog iemand, dat de auto niet tegen traag rijden kan als je met een lipo rijd?
wanneer ik zeeer traag rij en auto zo een beetje schokkend vertrekt gaat de esc meteen stoppen.
ook wanneer je traag over stenen gaat rijden en je er niet overkunt en de motor niet kan draaien heb je het zitten..
ik rij op standaard vertanding: 25/83

heeft dit nog iemand, dat de auto niet tegen traag rijden kan als je met een lipo rijd?
wanneer ik zeeer traag rij en auto zo een beetje schokkend vertrekt gaat de esc meteen stoppen.
ook wanneer je traag over stenen gaat rijden en je er niet overkunt en de motor niet kan draaien heb je het zitten..
ik rij op standaard vertanding: 25/83

je bedoelt gewoon langzaam rijden zoja als het sensorless motor is is dit volkomen normaal.

Heeft er iemand al geprobeerd om sway bars op de Rustler te zetten? Op het Traxxas forum stond al wel wat maar ik was benieuwd of er hier al iemand was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back