Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je koplampen in de wagen wilt zette zonder ze in de kap te maken, is het dan slim om ze in de standaard bumper te zette(gaatjes boren) en een rpm bumper er voor doen?

(lichten wil ik in de ontvanger doen):wink:

hoi

heb je losse koplampen?? dan zou dat wel kunnen

maar ik vind dat je als je gewoon een gaatje voor in de bumper maakt en daar die ledjes in doet dat je daar een beetje weinig ruimte heb! ze zitten daar een beetje dicht op elkaar lijkt mij

het is eigen mening hoor!!

groeten robert

Goedenavond,

Ik zoek voor mijn rustler off-road banden, die net wat meer hebben dan de standaard nopjes, Alleen de meeste die ik vind zijn zonder velg.

Opzich geen probleem, maar ik denk als ik dat zelf ga lijmen dat het een knudde werkje word..Gebruiken jullie banden + velgen die voor een andere auto bestemd zijn?

Maar de vxl heeft ook nog betere tandwielen enz. dus als je in de XL-5 een snel motortje gaat zetten is de kans groter dat je dingen kapot maakt (zelf mee gemaakt :()

trouwens, sommige rustler xl-5's zijn uitgerust met een metalen transmisie,
zoals de mijne.:wink:

Laatst bewerkt:
Oh ik dacht dat hij wel de magnum 272 transmissie had, maar die kun je kopen voor rond de 30 euro met verzendkosten.
Magnum 272
En dan nog een brushless set en die heb je wel voor ~60 euro. :)

Dus 209 euro rustler + 30 euro transmissie + 60 euro brushless set = 300 euro en dat is goedkoper dan VXL. :p

edit: kijk je bent wel veel goedkoper uit omdat sommigen het wel hebben.

Je kan beter voor de VXL gaan, als je de mogelijkheid hebt..

Ik ben voor de XL-5 gegaan, toen eZRun setje gekocht voor 80 euries + kogellagers voor 12 euries..Maar ik had mn rustler voor 150 euro, dus het was de moeite waard :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back