Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gear mesh is voor de beginner/niet zo handige onder ons het makkelijkst te doen met een strookje papier... Strookje papier tussen de tandwielen , lichtjes aandrukken en vastdraaien. Als je het papiertje er dan tussenuit haalt heb je een mooi trappetje zonder snee of iets dergelijks...

Als je dat genoeg oefend heb je op een gegeven moment dat papiertje niet eens meer nodig en doe je het op gevoel ;)

Ik verkoop mijn Rustler VXL met lipo, voor details en foto's zie mijn signature onderaan, klik op die link.

Voor de verkoop topic zelf, klik hier:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

mooi%201.JPG

achter1.JPG

achter.JPG

top.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
waar ga ik wat aan besteden? mijn geld?

lol, dat doet hier toch helemaal niet ter zake, wat ik doe met mijn geld is mijn zaak.
Wat een vraag!

Ik verkoop hier een auto, jullie hebben alle informatie over die auto en dat is het enige wat voor jullie als potentiele kopers belangrijk is!
Nogmaals, wat ik dan doe met dat geld is irrelevant.

Wat zijn goede en betrouwbare rc webshops binnen nl en hierbuiten?
Nu weet ik dat pk goed is(maar zijn op vakantie) en RCTwente, maar zijn er nog meer goede shops?

En what about Tires...
Ik heb een setje nodig voor puur off-road, aangezien ik tzt ook een setje koop puur on-road.
Iemand een idee?, ik heb btw nog nooit een band op een velg gezet, dus het liefst een setje glued, mits jullie mij overtuigen dat zelf een bepaalde band 10x beter is voor hetzelfde geld... Ik wil zowel voor als achter off-roaders.

Proline Badlands :) Ik heb ze op mijn 1/8 en offroad zijn het monsters!!

Had zelf Proline Mashers 2K erop, ook erg fijne banden en ze zijn ideaal voor flink te springen, maar voor echt offroad te rijden zijn ze toch net iets te groot waardoor de auto voor mij persoonlijk te hoog boven de grond kwam te staan en iets te instabiel werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back