Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoeft ook niet elke letter te lezen maar er vluchtig doorheen scrollen totdat je iets ziet wat belangrijk is... Er staat denk ik wel 102384293052387 x wel iets over "welke Lipos??" idd!

ik heb het zo gedaan:
ik klik gewoon op een pagina 101 of 46 of 86 of 74 enz. en dan lees ik die pagina.

soms denk ik toch dat het niet een slimme manier is

ik heb hier weer een paar vragen.

1. Als ik rij met de trekker vol in gedrukt.
En maak ik een scherpe bocht dan hoor je even blrrrrrrrrrrrr, wat is dat geluid?(heb geen vxl, dus een andere snelheid, maar dat probleem is wel denk ik met meerdere snelheden)

2.Ik wil dezelfde velgen, voor en achter.
Kan ik dan het beste dirt hawk 2.8(23,50) met de standaard velgen van traxxas(9,50) combineren voor achter?(pkracing) (dan kan ik de standaard voorbanden/velgen houden)
Of 2x dirtworks(velg aan band)(49,00),maar kunnen die voor en achter?(rc-central)
Of basher dirthead? (49,95) (rc-central) (nard raad deze af, voor de gene die het niet weten)

3. hoe kan je je auto het best schoon maken?

ik heb het zo gedaan:
ik klik gewoon op een pagina 101 of 46 of 86 of 74 enz. en dan lees ik die pagina.

Zo kun je net een belangrijk onderwerp missen lijkt mij.

En maak ik een scherpe bocht dan hoor je even blrrrrrrrrrrrr, wat is dat geluid?(heb geen vxl, dus een andere snelheid, maar dat probleem is wel denk ik met meerdere snelheden)

Kan ik dan het beste dirt hawk 2.8(23,50) met de standaard velgen van traxxas(9,50) combineren voor achter?(pkracing) (dan kan ik de standaard voorbanden/velgen houden)
Of 2x dirtworks(velg aan band)(49,00),maar kunnen die voor en achter?(rc-central)
Of basher dirthead? (49,95) (rc-central) (nard raad deze af, voor de gene die het niet weten)

1: Waarschijnlijk zit er ergens speling op de aandrijving of misschien een lagertje dat gaar word. Het beste is alles nakijken!

2: Ik heb de Dirt Hawgs op de Traxxas 2.2 velgen en die zijn prima voor allround gebruik. De basher dirthead heb ik ook en die zijn ideaal voor het losse zand etc. Ik moet er wel bij vermelden dat ik ze nog maar 2 keer heb gebruikt!

3: Ik doe het altijd met hoge druk lucht en een borstel/kwast voor het groffe werk.

Laatst bewerkt:
Daar heb je gelijk in, dan kun je net zo goed niets lezen.

Geen idee, loop de auto maar na en probeer het na te bootsen. Wellicht wat bearings, miss een band die ergens schuurt, een asje dat rot is.

Hoe weten wij dat? Het gaat erom wat jij wil. De DirtHead zullen vast goede bandjes zijn, maar ik vind ze overdreven duur hence dat ik ze afraad. Ik raad sowieso winkelen in NL af omdat het vaak schandalig duur is.

Ik maak mijn auto's altijd schoon met een kwast en baby doekjes.

EDIT, DH was me voor.

1. ik bedenk me nu, kan het niet zijn dat het wiel tegen de body komt?(geen idee hoe maar je krijgt zo'n geluid)

2. maar ik had de dirt hawks 2.8 in gedachte want dan kan ik de standaard kopen dus de zelfde velgen als voor.
en de dirt works dan?

3. ik dacht uit elkaar schroeven en dan borstelen.

1. Dat kan zeker. Waarom test je het niet even. Rij eens zonder body en controleer of je het nog steeds hebt. Of probeer op je werkbank een bocht na te bootsen.

3. Er zijn mensen die elke keer hun hele auto uit elkaar halen. Ik ben hier zelf niet zo'n fan van, al helemaal niet met plastic onderdelen. Af en toe eens alles goed nakijken kan geen kwaad, maar na elke run vind ik wat ver gaan.

Precies, ik ben er helemaal geen fan van om alles elke rit uit elkaar te halen als het plastic is... Na 3-4 keer is het dolgedraaid en is de verbinding niet fatsoenlijk meer...

Ik zou de Dirt Hawgs kopen. Zijn goede banden all-round banden en zeer slijtvast! Zorg wel dat je de goede maat band bij de goede maat velg koopt uiteraard!

ik ga denk ik voor de dirt works, is het goed koopst en dan weet ik zeker dat het pro-line is, maar kunnen die achter en voor?
waarom bestaat er 2.2 en 2.8, want het is toch onhandig?

Laatst bewerkt:
De bashers zijn ook van Proline (als ik moet geloven wat er op het rubber staat) en die kun je omwisselen als de achterkant gaar is.
De Dirt Works kunnen ook voor en achter maar dan moet je wel de juist velgen kopen! Er zit namelijk verschil tussen voor en achter.
Waarom er 2.2 en 2.8 bestaat.... Tja, voor ieder wat wils he!

2.2'' = algemene maat
2.8'' = Traxxas maat

Traxxas ligt altijd dwars, zo ook met hun schaalvoering omtrent de E-Revo en E-Maxx en hun nitro broertjes.

Je hoeft ook niet elke letter te lezen maar er vluchtig doorheen scrollen totdat je iets ziet wat belangrijk is... Er staat denk ik wel 102384293052387 x wel iets over "welke Lipos??" idd!

Idd ik kan het woord lipo niet meer zien in deze topic want het staat er immens veel in lol.

Mijn vraag zal dan ook niet gaan over "welke lipo" want ik blijf wel bij de goedkopere merken + ik heb er al 2 nu van bionic 3500 mah 30c 2s1p en 4000 mah 30c 2s1p

Zal me nog wel eentje of twee aanschaffen van 5200 of 5000mah 2s1p.

Het belangrijkste gaat zijn "welke lader en hoe/wat/lang op te laden" maar ook dat zal wel ergens in deze topic of ergens op het forum staan alleen ben ik nu al weer vergeten wat er in dit topic stond zo een 90 pagina's geleden haha

@ darkfire: Uiteindelijk zul je toch zelf moeten kiezen dus maak een keuze. We hebben nu een aantal adviezen gegeven dus koop een setje laat weten wat je er van vind!

edit: gisteren heb ik "the edge" (voor) en "gladiators" (achter) binnen gekregen en zal eens kijken hoe ze het doen op de bmx baan...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back