Je hoeft ook niet elke letter te lezen maar er vluchtig doorheen scrollen totdat je iets ziet wat belangrijk is... Er staat denk ik wel 102384293052387 x wel iets over "welke Lipos??" idd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb het zo gedaan:
ik klik gewoon op een pagina 101 of 46 of 86 of 74 enz. en dan lees ik die pagina.
soms denk ik toch dat het niet een slimme manier is
ik heb hier weer een paar vragen.
1. Als ik rij met de trekker vol in gedrukt.
En maak ik een scherpe bocht dan hoor je even blrrrrrrrrrrrr, wat is dat geluid?(heb geen vxl, dus een andere snelheid, maar dat probleem is wel denk ik met meerdere snelheden)
2.Ik wil dezelfde velgen, voor en achter.
Kan ik dan het beste dirt hawk 2.8(23,50) met de standaard velgen van traxxas(9,50) combineren voor achter?(pkracing) (dan kan ik de standaard voorbanden/velgen houden)
Of 2x dirtworks(velg aan band)(49,00),maar kunnen die voor en achter?(rc-central)
Of basher dirthead? (49,95) (rc-central) (nard raad deze af, voor de gene die het niet weten)
3. hoe kan je je auto het best schoon maken?
Daar heb je gelijk in, dan kun je net zo goed niets lezen.soms denk ik toch dat het niet een slimme manier is
Geen idee, loop de auto maar na en probeer het na te bootsen. Wellicht wat bearings, miss een band die ergens schuurt, een asje dat rot is.ik heb hier weer een paar vragen.
1. Als ik rij met de trekker vol in gedrukt.
En maak ik een scherpe bocht dan hoor je even blrrrrrrrrrrrr, wat is dat geluid?(heb geen vxl, dus een andere snelheid, maar dat probleem is wel denk ik met meerdere snelheden)
Hoe weten wij dat? Het gaat erom wat jij wil. De DirtHead zullen vast goede bandjes zijn, maar ik vind ze overdreven duur hence dat ik ze afraad. Ik raad sowieso winkelen in NL af omdat het vaak schandalig duur is.2.Ik wil dezelfde velgen, voor en achter.
Kan ik dan het beste dirt hawk 2.8(23,50) met de standaard velgen van traxxas(9,50) combineren voor achter?(pkracing) (dan kan ik de standaard voorbanden/velgen houden)
Of 2x dirtworks(velg aan band)(49,00),maar kunnen die voor en achter?(rc-central)
Of basher dirthead? (49,95) (rc-central) (nard raad deze af, voor de gene die het niet weten)
Ik maak mijn auto's altijd schoon met een kwast en baby doekjes.3. hoe kan je je auto het best schoon maken?
Je hoeft ook niet elke letter te lezen maar er vluchtig doorheen scrollen totdat je iets ziet wat belangrijk is... Er staat denk ik wel 102384293052387 x wel iets over "welke Lipos??" idd!