Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
eigenlijk weet ik niet waar ik het moet vragen, maar ik doe het hier omdat het ook met de rustler te maken heeft.
Dus mijn vraag is kan je 1 traxxas 2.4ghz zender gebruiken in 2 auto's, dus dat ik een auto koop met een 2.4ghz setje plus nog een ontvanger.

En kan je twee accu's tegelijkertijd opladen met trx3064
imgres
? ook al is de een 7-cell en de andere 6-cell maar alle bij 3000mAh.
Ja, je kan meerdere auto's aan een 2,4gHz zender verbinden.

Niet bij elk traxxas model zender kan dat, ik heb het zelf zo gebruikt met het oude systeem van traxxas. Het nieuwe systeem "LINK" kan het wel mee.

Niet bij elk traxxas model zender kan dat, ik heb het zelf zo gebruikt met het oude systeem van traxxas. Het nieuwe systeem "LINK" kan het wel mee.
Ohw, ik dacht dat het wel met elke 2,4gHz zender kon... Maar het licht er volgens mij ook aan hoeveel kanalen de zender heeft.

Mijn rustler vxl staat nu in de pits tot en met vrijdag pfffft.

Heb nieuwe on en off road banden besteld want blijkbaar waren er 2 velgen die een beetje krom stonden door men ongelukje hehe.

Ook maar ineens een robbe b6 eq-bid lader erbij besteld + nog wat onderdelen voor het geval er nog iets breekt.

Wel een vraagje voor jullie: ik zou een andere body willen hebben ipv de standaard rustler body. Is er een site waar ik dat het beste kan op vinden ofzo desnoods van een ander merk en op wat moet ik dan letten ?

Wel een vraagje voor jullie: ik zou een andere body willen hebben ipv de standaard rustler body. Is er een site waar ik dat het beste kan op vinden ofzo desnoods van een ander merk en op wat moet ik dan letten ?

Inprincipe heeft bijna elke online winkel bodys voor de Rustler. Proline en Jconcepts hebben diverse bodys.

Thx zal eens rondkijken wat er te vinden valt.

Desnoods haal ik een kale body en zal ik het zelf wel wat kleur geven :)

lap lap lap mijn rustler is kapot voledig rechter achterwiel eraf gereden er stond een boompje in de weg shit he. alleen de veering hing nog vast. pfff stukken bestellen maar he:pc: en wachten.:cry::sad:

lap lap lap mijn rustler is kapot voledig rechter achterwiel eraf gereden er stond een boompje in de weg shit he. alleen de veering hing nog vast. pfff stukken bestellen maar he:pc: en wachten.:cry::sad:

hehe ik heb het ook meegemaakt :)
Moet ook 1 week wachten nu tot mijn nieuwe wielen binnen zijn want ze stonden een beetje krom sinds het ongelukje.

Moet wel zeggen dat het leuk is om hem zelf te herstellen als er iets stuk is gegaan.
Dan rij je daarna met meer plezier ermee (maar niet perse rustiger hehe)

andainc; ja dat rustiger weet ik ook niet lol . mss maar een paar extra onderdelen bestellen dan haha dan heb ik die volgende keer al liggen. vraagje zouden jullie alu onderdelen nemen of toch terug plastiek?

andainc; ja dat rustiger weet ik ook niet lol . mss maar een paar extra onderdelen bestellen dan haha dan heb ik die volgende keer al liggen. vraagje zouden jullie alu onderdelen nemen of toch terug plastiek?
Dit is al eerder gevraagd,
aluminium kan langzaam bij harde botsingen gaan buigen,
Dus je moet een goede verhouding zien te vinden tussen alu en RPM
bijv alu shocks en RPM bumper, kijk maar even het forum door , daar staat het al wel wat vaker vermeld

ik heb tot nu toe niets van allu gekocht buiten die kapjes voor op de schokdempers.
Al de rest is gewoon terug van plastic ofwel RPM ofwel origineel van traxxas.

@ indigo
Meestal is het model redelijk hetzelfde van RPM en traxxas maar RPM is veel sterker.
@ dark fire:
Dat kan wel maar niet met de standaard zender...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back